Dostępne są wersje na dzień i na noc dla grup wiekowych 50+, 60+ i 70+.
Akcja ma odsłonę w postaci 15-sekundowych spotów TV, które będą emitowane w największych stacjach, m.in.: TVN, POLSAT, TVP oraz reklamę prasową w największych wydawnictwach m.in.: Bauer, Edipresse, Burda, Agora, Grupa Zwierciadło. Materiały z kampanii będą również elementem podkreślającym udział marki AA w międzynarodowych targach w Bolonii i Dubaju.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Change, produkcję zorganizowało Easy Hell Studio a postprodukcję Rio de Post. Zakupem mediów TV zajął się dom mediowy STARMEDIA, pozostałymi, we własnym zakresie, firma Oceanic S.A.