Change przygotował kampanię dla nowej linii kosmetyków AA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Change przygotował kampanię dla nowej linii kosmetyków AA

Wystartowała najnowsza kampania przygotowana przez Change (Group One) dla marki AA. Kampania pod hasłem „Skóra dobrze nastrojona”, dedykowana jest nowej linii kremów z serii CLINICAL LIFT. Ten innowacyjny krem, dzięki zaawansowanej technologii, poprawia kontur twarzy i redukuje zmarszczki.

Dostępne są wersje na dzień i na noc dla grup wiekowych 50+, 60+ i 70+.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja ma odsłonę w postaci 15-sekundowych spotów TV, które będą emitowane w największych stacjach, m.in.: TVN, POLSAT, TVP oraz reklamę prasową w największych wydawnictwach m.in.: Bauer, Edipresse, Burda, Agora, Grupa Zwierciadło. Materiały z kampanii będą również elementem podkreślającym udział marki AA w międzynarodowych targach w Bolonii i Dubaju.

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Change, produkcję zorganizowało Easy Hell Studio a postprodukcję Rio de Post. Zakupem mediów TV zajął się dom mediowy STARMEDIA, pozostałymi, we własnym zakresie, firma Oceanic S.A.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij