TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Adam Plona awansował na stanowisko VP Product Development w Grupie WP

Adam Plona, dotychczasowy Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w Grupie Wirtualna Polska, dołączył właśnie do Zespołu Zarządzającego spółki. Jako VP Product Development odpowiadał będzie nie tylko za produkcję wszystkich serwisów webowych, aplikacji mobilnych i platform GWP, ale też...
O autorze
1 min czytania 2016-03-23

za zarządzanie obszarem akwizycji ruchu z kanałów SEO i social media.

W ramach Zespołu Zarządzającego Grupy WP, Adam Plona będzie ścisłe współpracował z Michałem Brańskim – VP Product Strategy i Jarosławem Grabowskim – VP Media Product, raportując bezpośrednio do Prezesa GWP, Jacka Świderskiego.

Do głównych zadań Adama Plony należeć będą m.in. przekształcanie serwisów i strony głównej WP w jednolity, spójny ekosystem produktowy, oparty o kontent, usługi, e-commerce oraz wideo, rozwój aplikacji i usług mobilnych, pozyskiwanie ruchu z kanałów socialmediowych i SEO.

Adam Plona dołączył do Wirtualnej Polski w czerwcu 2014 roku. Jego pierwszym projektem był redesign strony głównej Wirtualnej Polski w 2014 roku, wyznaczający kierunek rozwoju platform informacyjnych w Polsce. Zespół kierowany przez Adama Plonę współtworzył też nowatorską aplikację webową o2.pl, WP SportoweFakty, Money.pl, WP.tv, a także inne serwisy, platformy i aplikacje WP.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Adam Plona od dziesięciu lat zajmuje się zarządzaniem produktami internetowymi i ich rozwojem. Przed przyjściem do WP odpowiadał za strategię i rozwój m.in. abcZdrowie.pl, Parenting.pl, Gadzetomania.pl, Komorkomania.pl. Współtworzył i projektował również serwis naTemat.pl. Wcześniej zajmował kierownicze stanowiska w Ringier Axel Springer, Agorze i Polskapresse. Specjalizuje się w holistycznie rozumianym user experience.

Słuchaj podcastu NowyMarketing