Product Placement - 57 mln zł wartości w listopadzie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Product Placement  - 57 mln zł wartości w listopadzie

Czas reklamowy, przeznaczony na ekspozycje produktów i marek w telewizjach śniadaniowych, serialach i programach rozrywkowych był wart w listopadzie 57 mln zł.

Najwięcej czasu lokowaniu produktów poświęcono w stacjach TVN i TVP2, a najmniej w Polsacie. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

48% wartości stanowiły ekspozycje używane przez aktorów lub prowadzących program (aktywne), 43% - scenografia. Ponadto informacja o produktach w postaci logotypów lub napisów pojawiała się pod koniec programów.

 Ponad połowa wartości ekspozycji przypadła na produkty żywnościowe. 

Badanie zostało przeprowadzone przez Pentagon Research w dniach 1-30 listopada 2012 w pasmie 6-24 w stacjach TVP1, TVP2, TVN, POLSAT. Zbadano emisje premierowe wraz z powtórkami. W tym okresie zanotowano wystąpienie 334 marek, o łącznej długości na wizji 10,7 godzin. Ekspozycje pokazane zostały w 58 programach telewizyjnych. Najczęściej marki eksponowane były w pasmie przedpołudniowym (godz. 9-12) oraz popołudniowo - wieczornym (godz. 16-17 i 20).

Najczęściej eksponowane marki to: Kucharek, Prymat, Makro, Tymbark, Solidarność, Złote Przeboje, Cappy, Old Poland, Samsung i Jacobs.

Przedmiotem monitoringu były wszelkie ekspozycje produktów i marek widoczne na wizji co najmniej przez jedną sekundę i mające cechy przekazu reklamowego. Określona została marka produktu, kontekst użycia, długość ekspozycji na wizji, program, w którym produkt został wyeksponowany oraz wyliczona została wartość mediowa przekazu. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij