TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nawet 8-krotnie skuteczniejsza niż standardowy mailing – kampania hybrydowa

Nawet 8-krotnie skuteczniejsza niż standardowy mailing – kampania hybrydowa
GreenSender, platforma e-mailingowa, stworzona przez firmę DBMS należącą do Tomasza Dziobiaka, posiada rozbudowane funkcje automatyzacji. Przykładowo możemy przygotować kampanię hybrydową z wykorzystaniem mailingu i SMS. Takie kampanie są nawet o 800% bardziej skuteczne niż "zwykłe" mailingi.
O autorze
2 min czytania 2016-03-25

Czym jest kampania hybrydowa?

Najprościej mówiąc, jest to możliwość automatycznego wysłania kolejnych komunikatów na podstawie wyniku komunikatu poprzedniego. Przykładowo: osoba, która otrzyma maila i kliknie w link, może też dostać SMSa lub kolejnego maila. Możemy tutaj warunkować, jakie działanie użytkownika spowoduje jaki skutek (mail/SMS).

Mając takie możliwości, możemy wykorzystać je na wiele sposobów, tworząc kampanie hybrydowe, które najlepiej spełnią założone przez nas cele.

Jak może wyglądać kampania hybrydowa? Przykład

Załóżmy, że prowadzimy e-sklep i wysyłamy kreację mailingową do 5 tysięcy osób, których adresy posiadamy w naszej bazie danych. W kreacji znajdują się informacje dotyczące sprzedawanego przez nas produktu i linki do naszej strony.

300 osób otwiera naszą kreację, klika w link i finalnie decyduje się na zakup.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nasz mailing otwiera ponadto jeszcze 3 tysiące klientów.

2,5 tysiąca osób z tej grupy otwiera link znajdujący się w kreacji, przechodzi na naszą stronę, ale nie decyduje się na zakup. Do tej grupy możemy wysłać za godzinę lub za dzień (termin ustalamy samodzielnie) ponownego maila lub SMSa z kodem rabatowym. Wiemy, że właśnie ta grupa klientów jest potencjalnie zainteresowana naszym produktem. Atrakcyjna oferta i dobrze sprofilowana baza zdecydowanie zwiększają szanse na zakup.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Warto zauważyć, że te czynności mailingowe są zautomatyzowane. Wystarczy raz, przed uruchomieniem startowym kampanii, ustawić czas wysłania kolejnego komunikatu i system samodzielnie zajmie się wszystkim.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampania hybrydowa – nieskończona liczba możliwości

 – Kampania hybrydowa może przybierać różnorodne konfiguracje – mówi Igor Belczewski, PR & Marketing Manager w DBMS, firmie odpowiadającej za stworzenie platformy GreenSender – Jeśli klient kliknie w wybrany z kreacji mailingowej link, może zostać przekierowany na dedykowany Landing Page. Następnie może otrzymać maila z podziękowaniem za zainteresowanie ofertą. Kontakt do klienta może zostać również przekazany do kontaktu telefonicznego do call center.

Kampanie hybrydowe można również wykorzystać w celu zbudowania bazy subskrybentów newslettera. Jeśli dany użytkownik kliknął w link kierujący do bloga, otrzymuje od nas mailem zaproszenie do prenumerowania newslettera z linkiem do formularza zapisu do newslettera.

Kolejnymi możliwościami hybryd jest wysłanie klientowi mailem przypomnienia o ofercie np. po 2 dniach od daty, kiedy kliknął w naszą kreację. Zostaje przekierowany do zapisania się na otrzymywanie od nas wiadomości w newsletterze lub pozostawienia danych na landing page. Klient może również otrzymać od nas maila z możliwością zapisu do newslettera za otrzymanie kodu rabatowego.

Generalnie istnieje bardzo wiele możliwości łączenia interakcji. Tak naprawdę jest ich tyle, ile możliwych zachowań klienta – podsumowuje Belczewski.

Jak przygotować kampanię hybrydową?

Z pomocą platformy GreenSender jest to bardzo proste! Więcej dowiecie się tutaj.

 

Artykuł powstał we współpracy z plaftormą GreenSender

E-mail marketing nie musi kosztować? Poznajcie nową platformę e-mailingową Greensender