VanityStyle rusza z promocją najciekawszych obiektów sportowo-rekreacyjnych w Polsce. Zaczyna od Burneiki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
VanityStyle rusza z promocją najciekawszych obiektów sportowo-rekreacyjnych w Polsce.  Zaczyna od Burneiki

VanityStyle Sp. z o.o., firma, która pod markami FitProfit i FitSport oferuje programy motywacyjne z obszaru sportu i rekreacji rozpoczyna promocję swoich najciekawszych obiektów partnerskich. Zaczyna od warszawskiej siłowni Roberta Burneiki.

W sieci ukazał się właśnie pierwszy odcinek FitCRIBS, nowego internetowego programu, którego forma inspirowana jest kultowym formatem MTV. W odróżnieniu od telewizyjnego pierwowzoru, oko kamery podglądać będzie nie domy celebrytów, a najciekawsze obiekty sportowo-rekreacyjne w Polsce, w tym siłownie i kluby fitness. Na pierwszy ogień poszła warszawska siłownia Hardkorowego Koksa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Będziemy pokazywać miejsca, które wyróżniają się na sportowej mapie Polski, zarówno wyjątkową atmosferą, jak i poziomem świadczonych usług. Chcemy w ten sposób pokazać, że w naszym kraju, jest bardzo wiele, ciekawych, wysokojakościowych obiektów sportowo-rekreacyjnych, a przez to motywować Polaków do jeszcze większej aktywności fizycznej - tłumaczy Rafał Skoczeń, dyrektor marketingu w VanityStyle.

VanitySyle w nowym, internetowym programie stawia nie tylko na same obiekty, ale także ludzi, którzy je tworzą. To oni przede wszystkim swoimi zaangażowaniem, pasją i charyzmą sprawiają, że sport cieszy się w Polsce coraz większą popularnością. Dlatego też do udziału w pierwszym odcinku zaproszono Roberta Burneikę.

- Robert jest bardzo inspirującym człowiekiem, który swoim wyjątkowym sposobem bycia, motywuje rzesze Polaków do uprawiania sportu. Takich ludzi jest w Polsce dużo więcej – dodaje Rafał Skoczeń.

Kolejne odcinki FitCRIBS już wkrótce, jednak to, kogo w nich zobaczymy, jest na razie tajemnicą. Biorąc pod uwagę, że wśród 3300 obiektów partnerskich FitProfit i FitSport znajduje się wiele klubów prowadzonych przez sportowe gwiazdy i celebrytów – może być naprawdę interesująco.

Pomysłodawcą i realizatorem programu jest dom marketingowy Manhattan, który w ramach współpracy z VanityStyle odpowiada za promocję i komunikację marek FitProfit, FitSport oraz QlturaProfit.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij