TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

VanityStyle rusza z promocją najciekawszych obiektów sportowo-rekreacyjnych w Polsce. Zaczyna od Burneiki

VanityStyle Sp. z o.o., firma, która pod markami FitProfit i FitSport oferuje programy motywacyjne z obszaru sportu i rekreacji rozpoczyna promocję swoich najciekawszych obiektów partnerskich. Zaczyna od warszawskiej siłowni Roberta Burneiki.
O autorze
1 min czytania 2016-03-30

W sieci ukazał się właśnie pierwszy odcinek FitCRIBS, nowego internetowego programu, którego forma inspirowana jest kultowym formatem MTV. W odróżnieniu od telewizyjnego pierwowzoru, oko kamery podglądać będzie nie domy celebrytów, a najciekawsze obiekty sportowo-rekreacyjne w Polsce, w tym siłownie i kluby fitness. Na pierwszy ogień poszła warszawska siłownia Hardkorowego Koksa.

– Będziemy pokazywać miejsca, które wyróżniają się na sportowej mapie Polski, zarówno wyjątkową atmosferą, jak i poziomem świadczonych usług. Chcemy w ten sposób pokazać, że w naszym kraju, jest bardzo wiele, ciekawych, wysokojakościowych obiektów sportowo-rekreacyjnych, a przez to motywować Polaków do jeszcze większej aktywności fizycznej – tłumaczy Rafał Skoczeń, dyrektor marketingu w VanityStyle.

VanitySyle w nowym, internetowym programie stawia nie tylko na same obiekty, ale także ludzi, którzy je tworzą. To oni przede wszystkim swoimi zaangażowaniem, pasją i charyzmą sprawiają, że sport cieszy się w Polsce coraz większą popularnością. Dlatego też do udziału w pierwszym odcinku zaproszono Roberta Burneikę.

– Robert jest bardzo inspirującym człowiekiem, który swoim wyjątkowym sposobem bycia, motywuje rzesze Polaków do uprawiania sportu. Takich ludzi jest w Polsce dużo więcej – dodaje Rafał Skoczeń.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolejne odcinki FitCRIBS już wkrótce, jednak to, kogo w nich zobaczymy, jest na razie tajemnicą. Biorąc pod uwagę, że wśród 3300 obiektów partnerskich FitProfit i FitSport znajduje się wiele klubów prowadzonych przez sportowe gwiazdy i celebrytów – może być naprawdę interesująco.

Pomysłodawcą i realizatorem programu jest dom marketingowy Manhattan, który w ramach współpracy z VanityStyle odpowiada za promocję i komunikację marek FitProfit, FitSport oraz QlturaProfit.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się