Dom mediowy MullenLowe MediaHub w tym roku rozpoczął współpracę z największą detaliczną spółką obuwniczą w Europie – firmą CCC. Agencja została wybrana w ramach przetargu. Pierwszym efektem współpracy obu firm jest kampania reklamowa „Go for more”, która ruszyła na początku marca.
MullenLowe MediaHub zajmuje się planowaniem i zakupem mediów: telewizja, kino i inne media. Odpowiada także za działania CCC na innych rynkach europejskich: koordynuje działania marketingowe obuwniczego giganta w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji, gdzie prowadzona jest aktualnie ta sama kampania. Jednocześnie MediaHub pełni usługi doradcze i planistyczne na rynku austriackim i niemieckim.
Zobacz również
Koordynacja na zagranicznych rynkach odbywa się w ścisłej współpracy mediowej z mediowymi strukturami IPG Media Brands.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]