TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Od social mediów do kompleksowej obsługi – CityFit rozszerza współpracę z WebTalk

Sieć innowacyjnych klubów CityFit, w ramach dalszej współpracy z warszawską agencją interaktywną WebTalk, wychodzi poza obszar mediów społecznościowych. Agencja realizować będzie także pełną obsługę w obszarze digital oraz całą gamę działań dodatkowych.
O autorze
1 min czytania 2016-03-31

Od marca tego roku sieć CityFit postanowiła znacznie rozszerzyć współpracę z agencją WebTalk, dotychczas odpowiedzialną za działania social media. W ramach nowej umowy WebTalk będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę komunikacji digital – w tym m.in. stroną internetową oraz kampaniami performance. WebTalk poprowadzi też bloga sieci, we współpracy z dietetyczką, stylistką modową oraz trenerem personalnym.

Agencja będzie dodatkowo również obsługiwać nowe kluby sieci reklamowo – zarówno w ATL, jak i BTL.

– Cieszymy się, że współpraca układa się nam tak dobrze, że nie tylko przedłużamy umowę na kolejny rok, ale też mocno rozszerzamy jej zakres o nowe obszary – mówi Michał Dunin, dyrektor zarządzający WebTalk. 

Ze strony WebTalk za klienta odpowiada zespół kierowany przez Account Executive Edytę Nowicką, w ramach teamu Account Manager Uli Piętki. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 WebTalk jest niezależną agencją interaktywną zatrudniającą ponad 30 specjalistów z bogatym doświadczeniem w marketingu i reklamie. Agencja działa na rynku od 2010 roku i dostarcza kompleksowe rozwiązania strategiczne w obszarze szeroko pojętej komunikacji digitalowej. W portfolio WebTalk są takie marki jak: ORLEN, Kia Motors Polska, Saturn, Exim Tours, Kazar, JW. Construction, CityFit, Bridgestone. W ostatnich latach agencja regularnie otrzymuje nagrody i wyróżnienia na międzynarodowych festiwalach reklamowych.

CityFit to sieć innowacyjnych klubów fitness otwartych 24 godziny na dobę, przez wszystkie 365 dni w roku. Kluby oferują swoim klientom ogromną przestrzeń do ćwiczeń, nowoczesny sprzęt, dożywotnią gwarancję ustalonej ceny bez dodatkowych opłat, a jednocześnie bez długoterminowych umów. Sieć posiada obecnie 6 klubów w Polsce: w Warszawie (na Targówku i Rondzie ONZ), Lublinie, Rzeszowie, Wałbrzychu i Bielsku-Białej. W tym roku otwarte zostaną kolejne kluby w Gdańsku i Katowicach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się