Value Media (Group One) wygrywa przetarg na działania performance marki Tchibo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Value Media (Group One) wygrywa przetarg na działania performance marki Tchibo

Po 2 letniej współpracy z Value Media, Tchibo rozpisało przetarg na kompleksową obsługę działań performance’owych dla ecommerce`owego kanału sprzedażowego marki.

Po wieloetapowym przetargu, oferta Value Media okazała się najlepsza i spotkała się z akceptacją klienta. Tchibo uznało zaproponowane przez zespół Value Media działania za najlepsze pod względem kompleksowości, innowacyjności (w lutym uruchomiona została kampania w nowym formacie Canvas dla marki Tchibo), oraz pod względem kosztowym.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij