Sieć Sferis i Centrum Modo stawiają na MyShop.mobi, aplikację, która ma już ponad ćwierć miliona użytkowników

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sieć Sferis i Centrum Modo stawiają na MyShop.mobi, aplikację, która ma już ponad ćwierć miliona użytkowników

MyShop.mobi, kompleksowa technologia, która łączy potrzeby retailerów i ich klientów, na koniec pierwszego kwartału 2016 roku liczy ponad 250 tysięcy użytkowników i pozyskuje 2 nowych dużych klientów – sieć Sferis oraz centrum handlowe Modo.

W ciągu zaledwie pół roku od startu MyShop.mobi stała się jedną z najczęściej pobieranych aplikacji zakupowych w Polsce. Rozwiązanie to jest zainstalowane na 200 tysiącach urządzeń przenośnych. Obecnie korzysta z niego ponad 125 000 unikalnych użytkowników, co zaowocowało w marcu 3 pozycją wśród najlepszych aplikacji zakupowych w Google Play. Estymacje MyMLS.com Sp. z o.o. - właściciela MyShop.mobi - przewidują, że w kwietniu liczba UU wzrośnie do 150 000 miesięcznie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Czas na kolejne wdrożenia

MyShop.mobi rozwija się dynamicznie poszerzając funkcjonalności oraz zyskując nowych klientów. Do aplikacji właśnie dołączyło warszawskie Centrum Modo oraz sieć salonów Sferis. Wyjątkowe oferty z tych miejsc są już dostępne dla użytkowników aplikacji.

Obecnie finalizowane jest wdrożenie aplikacji w Modo w obszarze szkolenia personelu ponad 350 sklepów, które znajdują się w tym jednym z największych modowych centrów zakupowych stolicy.

W marcu z aplikacji MyShop.mobi zdecydowała się skorzystać także sieć salonów Sferis licząca łącznie ponad 270 punktów sprzedaży.

Konsekwentnie i z dużą dynamiką rozwijamy ofertę podmiotów dostępnych w aplikacji. Dotychczas pozyskaliśmy kilkadziesiąt mniejszych sklepów, lokali gastronomicznych oraz punktów handlowo-usługowych. Dołączenie dwóch dużych partnerów nastawionych na nowoczesną komunikację z klientem, a jednocześnie dysponujących łącznie ponad 600 punktami, to dla nas kolejny ważny moment – informuje Maciej Tygielski, CEO MyMLS.sp.z.o.o. - właściciela MyShop.mobi.

Co zyskują użytkownicy

MyShop.mobi, łączy w sobie funkcjonalności programu lojalnościowego, aplikacji z promocjami i rabatami oraz narzędzia do szybkiej i bezpośredniej komunikacji z klientem.

Użytkownicy aplikacji mogą korzystać z wielu ofert, które trafiają wprost na ekran ich smartfonów. Oprócz gazetek promocyjnych największych sieci handlowych w Polsce (między innymi: Biedronka, Żabka, Tesco, Carrefour), indywidualnych ofert sklepów, restauracji i lokali handlowo – usługowych, otrzymują również jednorazowe kupony z dedykowanymi promocjami tylko dla użytkowników aplikacji MyShop.mobi.

Widzimy, że wśród konsumentów dużą popularnością cieszą się kupony rabatowe. Dziennie grupa „promo hunters”(osoby, polujące na okazje) wykorzystuje w naszej aplikacji aż 3 tysiące mobilnych kuponów promocyjnych. Każdego zakupu dokonuje realny klient, który dzięki spersonalizowanej, mobilnej komunikacji poprzez MyShop.mobi staje się stałym odbiorcą oferowanych usług – dodaje Tygielski.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij