Idea Bank zadowolony ze zmiany agencji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Idea Bank zadowolony ze zmiany agencji

Z końcem marca zakończył się pierwszy kwartał współpracy pomiędzy Idea Bankiem a Value Media (Group One). Value Media, wygrało przetarg Idea Banku na planowanie i zakup mediów.

Zespół agencji prowadzi tym samym od 3 miesięcy kampanie dla wszystkich kategorii produktów klienta: kredytowych, RORów, depozytów oraz marki Lion’s Bank.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z nową agencją. Zespół Value Media wykazuje się nie tylko zaangażowaniem ale również skutecznością. Dzięki opracowanej strategii, nowa agencja pomogła nam pozyskać znaczącą liczbę nowych klientów zainteresowanych naszymi produktami. - podsumowuje Arkadiusz Zaremba, Dyrektor Marketingu Internetowego, Idea Bank.

- Współpraca z Idea Bankiem od samego początku układa się bardzo pomyślnie. Jest to Klient, który posiada ogromne doświadczenie sprzedażowe i mediowe, rozumie digitalowe procesy a także świetnie orientuje się w realiach rynkowych. To, w połączeniu z naprawdę atrakcyjnym portfolio produktów oraz skutecznym studio graficznym, stanowi mieszankę która nieustannie nas inspiruje i motywuje. – komentuje Bartłomiej Trośniak, Communication Manager, Value Media (Group One).

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij