Brand Support wygrała przetarg VP Valeant na obsługę launchu marki TheraPearl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Brand Support wygrała przetarg VP Valeant na obsługę launchu marki TheraPearl

Marka TheraPearl, z portfolio farmaceutycznej firmy VP Valeant, została nowym klientem agencji Brand Support. Agencja realizuje działania wspierające debiut na polskim rynku uśmierzających ból kompresów żelowych TheraPearl.

W materiałach promocyjnych wykorzystywany jest wizerunek siatkarza Piotra Gruszki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do zadań agencji na pierwszym etapie działań należało m.in. stworzenie key visuala na potrzeby kampanii launchowej TheraPearl. Jest on bazą do komunikacji w prasie, internecie i w kanałach BTL. Agencja odpowiada również za przygotowanie i realizację sesji zdjęciowej wszystkich produktów wraz z przykładami ich zastosowania (11 różnych rodzajów okładów), wykonanie sesji z siatkarzem Piotrem Gruszką, a także projekty materiałów BTL na potrzeby komunikacji w aptekach. Kolejne etapy działań są aktualnie uzgadniane z klientem.

TheraPearl to innowacyjne przeciwbólowe kompresy żelowe do stosowania na ciepło lub na zimno o bardzo szerokim zastosowaniu, m. in. bóle stawów, bóle mięśni, urazy ortopedyczne, obrzęki, bóle głowy, bóle menstruacyjne. Ze względu na swoją formułę są również bezpieczne dla organizmu.

- Dlatego też grupa docelowa jest bardzo zróżnicowana i tego samego wymaga komunikacja. Oprócz komunikacji ogólnoproduktowej w aptekach prowadzone będą również specyficzne działania ukierunkowane na sportowców (z wykorzystaniem wizerunku Piotra Gruszki), seniorów, czy kobiety z dziećmi - mówi Karolina Bourgeon-Zielińska, Senior Account Manager agencji Brand Support.

Brand Support współpracuje z VP Valeant od 2012 roku. Dotychczas agencja prowadziła działania marketingowe dla kilku marek z portfolio firmy, takich jak: Prazolacid, Trimepect czy Vitasteron. Dla tej ostatniej zrealizowała kampanię ATL rewitalizacji brandu oraz przygotowała nowe projekty graficzne opakowań.

VP Valeant jest częścią międzynarodowego koncernu farmaceutycznego Valeant Pharmaceuticals International, odpowiedzialną za świadczenie usług reklamowych i marketingowych leków produkowanych przez ten koncern.

Brand Support istnieje od 1997 r. i jest agencją nowoczesnej komunikacji zintegrowanej, działającą wg filozofii marketingu wartości dodanej z misją promowania marketingu zaangażowanego społecznie. Wspiera marki od wprowadzenia na rynek, przez aktywacje wizerunkowe i sprzedażowe, po rewitalizacje i repozycjonowanie. W portfolio klientów agencji znaleźli się m.in.: BNP Paribas Real Estate Advisory and Property Management Poland Sp. z o.o. (CH Klif, CH Wola Park), BRE Bank, BRITA Polska, Coty Polska, Danone, Diageo, Ferrero, GlaxoSmithKline, Mattel, Nestle Waters, Peugeot Polska, real, Sanofi-Aventis, Tikkurila Polska SA, Wella Professionals, Valeant, Unilever.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij