TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

eCarrefour.pl rozszerza asortyment o nowe kategorie

Wraz z nadejściem wiosny sklep internetowy eCarrefour.pl poszerzył swoją ofertę o nowe kategorie non-food. Klienci mogą już składać zamówienia na duży wolnostojący sprzęt AGD, a także produkty z asortymentu sezonowego: rowery, produkty z kategorii „dom i ogród” oraz artykuły zoologiczne.
O autorze
1 min czytania 2016-04-08

Nowy sklep wyróżnia się wysoką jakością obsługi oraz ekspresową wysyłką towaru w jednej cenie 9,99 zł.

Carrefour Polska uruchomił swój sklep internetowy w grudniu 2015 roku. eCarrefour.pl stanowi uzupełnienie dotychczasowych kanałów sprzedaży firmy i jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania konsumentów na polskim rynku. Po czterech miesiącach od debiutu asortyment sklepu został rozszerzony o kilkaset nowych produktów.

W kategorii dużego sprzętu AGD klienci mogą teraz znaleźć takie urządzenia jak pralki, lodówki, kuchnie oraz zmywarki. Z kolei zwolennicy aktywnego wypoczynku i turystyki skorzystają z wyboru rowerów w atrakcyjnych cenach. W ofercie znajdują się zarówno rowery górskie, jak i turystyczne oraz dziecięce. Po aktualizacji w ofercie sklepu eCarrefour.pl jest już ponad 1000 artykułów z najważniejszych segmentów sprzedaży, takich jak: sprzęt RTV i AGD, komputery i akcesoria, telefony oraz sprzęt fotograficzny i optyczny. Każdy klient, ceniący sobie czas i wygodę, może skorzystać z bogatego wyboru produktów w jedenastu kategoriach i kilkudziesięciu podkategoriach, które są stale rozbudowywane.

eCarrefour.pl oferuje również najwyższą jakość obsługi – klienci otrzymują natychmiastową odpowiedź na przesłane zapytania, a zamówiony towar jest dostarczany pod wskazany adres w ciągu maksymalnie 48 godzin od daty złożenia zamówienia. Każdy zakupiony produkt, bez względu na jego wielkość czy miejsce wysyłki, dostarczony jest do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej w stałej cenie 9,99 zł.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po uruchomieniu nowej platformy zakupowej, Carrefour obecny jest w Polsce we wszystkich kanałach sprzedaży: od hiper- i supermarketów, przez sklepy osiedlowe i specjalistyczne, aż po handel internetowy. Firma kontynuuje swoją strategię udostępnienia bogatego i różnorodnego asortymentu, który jest zawsze dostępny tam, gdzie oczekują tego klienci.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się