Idea Bank promuje kredyt na rozwój biznesu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Idea Bank promuje kredyt na rozwój biznesu

Idea Bank na swoim kanale na YouTube opublikował wczoraj zabawny film zapowiadający kampanię firmowego Kredytu Fair, którą będzie prowadził w telewizji i social mediach. Już teraz bank pozostając przy haśle „Można? Można!” zachęca w radiu do rozwijania biznesu z nowym finansowaniem dla firm.

W stacjach radiowych Grupy Zet, RMF i PRIII przedsiębiorcy mogą usłyszeć nowy 30-sekundowy spot Idea Banku informujący o nowym kredycie firmowym. Od przyszłego poniedziałku 18 kwietnia dołączą do niego dwie kolejne reklamy. Wszystkie spoty radiowe będą emitowane do końca kwietnia br. To dopiero początek kampanii. Opublikowane w serwisie YouTube dowcipne video z udziałem zespołu weselnego Idylla zapowiada, że już wkrótce bank wystartuje z promocją w telewizji, na YouTube i Facebooku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Bank wprowadził do oferty Kredyt Fair z oprocentowaniem 4,99%, który jest dostępny bez prowizji i zbędnych zaświadczeń z ZUS i US. Nowy klient oraz taki, który nie korzystał wcześniej w Idea Banku z żadnego finansowania, może skorzystać z oferty limitu w rachunku na 6 miesięcy do 50 tys. zł. Nie zostanie pobrana od niego prowizja, a także opłaty za wcześniejszą spłatę.

Pierwsze kroki w biznesie bywają trudne, a przedsiębiorcy, którym brakuje środków na rozwój firmy, często podejmują nietrafne decyzje co do sposobu pozyskania finansowania.  – W najnowszej kampanii chcemy przekonać klientów, że zamiast latami odkładać do skarbonki czy dorabiać chałturząc, można skorzystać z Kredytu Fair i rozwijać biznes zgodnie z własną koncepcją.  Można? Można! – wyjaśnia Sławomir Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu Idea Banku.

Poprzednia kampania pod hasłem „Można? Można!” zwyciężyła w zeszłorocznym konkursie Kreatura i została wyróżniona przez magazyn Brief jako Projekt Komunikacji Marketingowej Roku.

Koncept kreatywny spotów radiowych przygotowała agencja Brasil Warsaw – Michał Kubik i Łukasz Stachniak. W reklamach można usłyszeć głos Łukasza Nowickiego.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij