Kłosiaki postanowiły wykorzystać swoją popularność w słusznej sprawie. W trosce o płeć piękną stworzyły muzyczną supergrupę, której celem jest promowanie zdrowego odżywiania, kontaktu z naturą i pięknego wyglądu.
W spocie Kłosiaki wcielają się w role gwiazd rocka i na koncercie wykonują przeróbkę hitowej piosenki z lat 90. „Na jednej z dzikich plaż” zespołu Rotary. Zaaranżowana na nowo piosenka ilustruje scenki, w których jogurty naturalne Bakoma 7 Zbóż towarzyszą młodej dziewczynie w codziennym życiu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Od razu zauważyliśmy, że Kłosiaki to zespół silnych osobowości i ciekawych charakterów. Dlatego czymś naturalnym wydało nam się stworzenie z nich rasowego, rockowego bandu. Bohaterowie jogurtów Bakomy, dzięki rozpoznawalnemu przebojowi, wejdą teraz na zupełnie nowy poziom kariery. Mówi się, że muzyka łagodzi obyczaje, ale głęboko wierzę, że hit w wykonaniu Kłosiaków to iskra, która rozpali jeszcze większe zainteresowanie hitami od Bakomy.” – Igor Seider, Senior Copywriter Kalicinscy.com
Kreacją spotu zajęła się agencja Kalicinscy.com, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann). Koordynację produkcji z ramienia agencji prowadziła należąca do grupy Kalicinscy.com, Fog Content Agency. Reżyserem spotu jest Ryszard Rogocki, a za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Film Produkcja.
Reklama jest pokazywana w telewizji (w stacjach głównych i tematycznych). Od maja będzie wyświetlana w kinach obsługiwanych przez firmą New Age Media (głównie z sieci Cinema City).
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing