Original Source i Spotify: weź muzyczny prysznic!

Original Source to marka dla osób, które chcą doświadczać życia wszystkimi zmysłami. 4 kwietnia wystartowała wyjątkowa promocja dla wszystkich wielbicieli wegańskich, intensywnie naturalnych żeli pod prysznic Original Source i muzyki.
O autorze
1 min czytania 2016-04-20

Każdy klient drogerii Rossmann, który kupi żel pod prysznic Original Source będzie miał szansę zdobyć miesięczny abonament PREMIUM na muzycznej platformie Spotify. Akcja potrwa do 29 maja.

Unikalny kod uprawniający do 30-dniowego korzystania z platformy Spotify w wersji PREMIUM może trafić co tydzień do pierwszych 375 osób, które wyślą MMS ze zdjęciem paragonu dokumentującego zakup produktów objętych promocją na numer +48 668 000 608. 

Original Source to marka, która w swoje DNA wpisane ma niestandardowe działania, także te promocyjne. – tłumaczy Izabela Wylon, Junior Brand Manager Original Source – W październiku zeszłego roku zaproponowaliśmy naszym konsumentom promocję filmową, która cieszyła się dużym zainteresowaniem. Teraz przyszedł czas na ukłon w stronę fanów muzyki: do wygrania jest w sumie 3 000 miesięcznych abonamentów PREMIUM na platformie Spotify. Skąd wybór tego typu nagród? Markę Original Source kierujemy do poszukiwaczy intensywnych wrażeń. Muzyka jest często bardzo istotnym elementem w ich życiu: nakręca ich do działania i towarzyszy im w codziennych wyzwaniach. Dla takich właśnie ludzi powstała platforma Spotify. Dlatego naturalnym wydało nam się połączenie marki Original Source z tą właśnie aplikacją muzyczną.

Promocją objęte są produkty Original Source o pojemności 250 ml (Original Source XXX Mint, Original Source Lemon&Chili, Original Source Eucalyptus&BlackPepper, Original Source Wild Cherry and Nettle) oraz 500 ml (Original Source Vanilla and Raspberry, Original Source Lemon and Tea Tree, Original Source Mango & Macadamia, Original Source Coconut, Original Source Lime) dostępne w  drogeriach Rossmann.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja trwa od 4 kwietnia do 29 maja, a regulamin promocji dostępny jest na stronie www.originalsource.pl.

Organizatorem akcji jest agencja FENOMEM, natomiast działania komunikacyjne prowadzi agencja Tailor Made PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się