Nerwy na wodzy dzięki Kalms

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nerwy na wodzy dzięki Kalms

Trudna sytuacja życiowa, nadmiar obowiązków zawodowych czy problemy ze zdrowiem to typowe trudności, z którymi zmaga się człowiek prowadzący intensywny tryb życia. Kalms jest roślinnym lekiem uspokajającym, pomocnym w zwalczaniu codziennych stresów.

Kampania produktu obejmuje działania w digitalu i TV. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy UM.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marka Kalms znajduje się w portfolio spółki Orkla Health. Kampania leku uspokajającego skierowana jest do osób aktywnych, żyjących w ciągłym napięciu, pod presją czasu, a więc często rozdrażnionych nadmiernymi obowiązkami i natłokiem pracy. Regularne zażywanie Kalms daje poczucie bezpieczeństwa, uspokojenia, a także możliwość kontrolowania stresu, nie osłabiając jednocześnie jasnego myślenia i koncentracji. Naturalny skład leku jest zasługą unikalnej kompozycji trzech ziół: waleriany, chmielu oraz goryczki żółtej.

Kampania obejmuje działania w digitalu oraz sponsoring TV w sztandarowym programie rozrywkowym Polsatu, „Twoja twarz brzmi znajomo”. Akcja potrwa do końca maja br. Autorem kreacji reklamowej jest agencja Kampania R360, zaś planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij