Kampania produktu obejmuje działania w digitalu i TV. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy UM.
Marka Kalms znajduje się w portfolio spółki Orkla Health. Kampania leku uspokajającego skierowana jest do osób aktywnych, żyjących w ciągłym napięciu, pod presją czasu, a więc często rozdrażnionych nadmiernymi obowiązkami i natłokiem pracy. Regularne zażywanie Kalms daje poczucie bezpieczeństwa, uspokojenia, a także możliwość kontrolowania stresu, nie osłabiając jednocześnie jasnego myślenia i koncentracji. Naturalny skład leku jest zasługą unikalnej kompozycji trzech ziół: waleriany, chmielu oraz goryczki żółtej.
Zobacz również
Kampania obejmuje działania w digitalu oraz sponsoring TV w sztandarowym programie rozrywkowym Polsatu, „Twoja twarz brzmi znajomo”. Akcja potrwa do końca maja br. Autorem kreacji reklamowej jest agencja Kampania R360, zaś planowaniem i zakupem mediów oraz przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]