Nowa kampania piwa Harnaś - bohater marki ratuje dostawę chmielu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa kampania piwa Harnaś - bohater marki ratuje dostawę chmielu

Harnaś, jedna z największych marek piwa w Polsce, rozpoczyna nową kampanię reklamową. Komunikacja oparta jest o dalsze przygody bohatera marki - Harnasia oraz podkreśla rolę chmielu jako ważnego składnika piwa.

Nowy spot marki utrzymany jest w charakterystycznej dla niej konwencji animacji. Miejscem akcji jest po raz kolejny wysokogórski browar, a oś historii stanowi dostawa chmielu, którą ratuje bohater marki - Harnaś. Ponownie Harnaś wykazuje się nie tylko odwagą i siłą, ale również pomysłowością. Chmiel szczęśliwie trafia do browaru, a bohaterowie spotu mogą celebrować wspólny sukces przy kuflu swego ulubionego piwa.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 - Dzięki konsekwentnemu budowaniu narracji oraz wykorzystaniu techniki animacji, spoty reklamowe marki Harnaś ogląda się jak dobry, przygodowy film z ulubionym bohaterem. Nieprzypadkowo również w nowej kampanii eksponujemy chmiel, składnik najczęściej kojarzony przez konsumentów z jakością piwa – powiedziała Agata Jaworska, Brand Manager marki Harnaś. 

Za kreację 30-sekundowego spotu odpowiada Red 8 Advertising, za produkcję – Propeller Film. Autorem animacji jest studio AlienFX, natomiast zakup mediów leży po stronie Media Direction PHD. Spot będzie emitowany w telewizjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych. 

Spot można obejrzeć pod linkiem:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij