buzz. z działaniami dla marki SKYN

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
buzz. z działaniami dla marki SKYN

Agencja buzz. będzie odpowiedzialna za realizację działań marketingowych dla marki prezerwatyw SKYN, w ramach realizacji kampanii „Skyn - Feel Everything - Poczuj Wszystko”.

Agencja buzz. rozpoczyna działania dla marki prezerwatyw SKYN, dystrybuowanych przez Unimill (producent: Ansell Healthcare Europe N.V.) skierowane do młodych osób, należących do grupy Millenials. Współpraca obejmuje działania koncepcyjne, strategię, działania kreacyjne, realizacje programu Influencerskiego, BTL oraz działania ambientowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Projekt został pozyskany w drodze przetargu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij