Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg na spot telewizyjny marki Dekoral

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Biuro Podróży Reklamy wygrała przetarg na spot telewizyjny marki Dekoral

PPG Deco, właściciel marki Dekoral wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do realizacji kampanii telewizyjnej. W tym celu powstaną spoty TV promujące nowy produkt, farbę Dekoral Clean & Color.

Zabrudzenia znikają, kolor zostaje – pod takim hasłem marka Dekoral prezentuje swój najnowszy spot reklamowy. Clean & Color to nowy produkt na polskim rynku farbiarskim. Dzięki specjalnemu satynowemu wykończeniu farba jest 7 razy bardziej odporna na szorowanie, nie straszne jej typowe plamy takie jak: ketchup, kawa czy olej. Produkt zapewnia doskonałe krycie malowanej powierzchni i występuje w 56 wariantach kolorystycznych. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spot emitowany w telewizji będzie miał długość 30 sekund (powstanie w dwóch wariantach) a początek jego emisji zaplanowany jest na drugą połowę maja br. W czerwcu do emisji w TV wejdą również krótkie 10 sekundowe spoty reklamowe.  

Agencja odpowiada za przygotowanie kampanii od strony koncepcyjnej, kreatywnej i strategicznej.

Nie jest to pierwsza współpraca agencji Biuro Podróży Reklamy z PPG Deco. Przez ostatnie 2 lata agencja Biuro Podróży Reklamy była odpowiedzialna za kreację, strategię i zakup mediów marki Dekoral w digitalu. Agencja w latach 2014-2015 zrealizowała min. kampanię badawczo-kontentową „Kolorowa Polska”, w ramach której marka Dekoral zbadała preferencje kolorystyczne Polaków i nawiązała dialog z użytkownikami internetu za pomocą działań kontentowych. Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem mediów (ponad 800 publikacji PR). W latach 2014-2016 agencja realizowała również działania dla marek PPG z UK, USA, Australia, Francji i Meksyku.

Za realizację po stronie agencji odpowiedzialny są: Robert Sosnowski – Managing Director, Bartłomiej Otremba – Concept Manager, Dominika Czyż – Project Manager. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij