W tym roku w loterii patyczkowej Big Milka można wygrać 3 miliony lodów. Radość z wygranych jest inspiracją dla hasła kampanii – #JOYO. JOYO to niekontrolowany, szalony wybuch radości spowodowany wygraniem Big Milka, określony prostym, głośnym krzykiem OOOOOO. Krótkie filmy pokazują #JOYO zwykłych ludzi po tym jak odkrywają, że wygrali kolejnego Big Milka.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Działania w ramach kampanii prowadzone są w internecie. Obecnie trwa pierwszy etap kampanii, wykorzystujący Facebooka, YouTube oraz platformy VOD, na których emitowane są spoty. Na fanpage’u Big Milka posty przygotowane zostały w formie ruchomych GIF-ów i cinemagraphów. Działania promujące loterię patyczkową zostały zaplanowane także na kolejne miesiące.
Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Produkcją spotów zajęło się studio Warsaw Production oraz studio dźwiękowe Głośno. Postprodukcję powierzono studiu Miło. Reżyserem spotów jest Marcin Serafin, zdjęcia zrealizowała Monika Lenczewska.
“Zawsze szukamy pomysłów które wywołują szybkie bicia serca, dlatego razem z teamem Big Milk’owym stworzyliśmy ideę JOYO. O JOYO będzie jeszcze głośno, bo sezon letni dopiero się zaczyna. Życzymy wszystkim 180dB “OOOOOO” :)” – powiedział Martin Winther, Associate Creative Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing