AmeriGas z pierwszą kampanią konsumencką

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
AmeriGas z pierwszą kampanią konsumencką

W kampanii pojawiły się 3 spoty dotyczące kluczowej cechy AmeriGas NANO, jaką jest bezpieczeństwo. Za przygotowanie konceptu kreatywnego oraz zakup i planowanie mediów odpowiada agencja K2 Media.

AmeriGas NANO to wyjątkowo lekka, wygodna i mocna butla gazowa nowej generacji. Dzięki niewielkim rozmiarom i o 40% niższej wadze od tradycyjnych butli stalowych AmeriGas NANO to połączenie łatwego użytkowania i nowoczesnej formy, jednak to bezpieczeństwo jest kluczową cechą produktu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania zwraca uwagę na poczucie bezpieczeństwa w domach budowane w oparciu o stereotypowe gwaranty spokoju – alarm, dobre zamki i psa. Bezpieczeństwo w kuchni zapewnia nowy produkt marki. Dodatkowo marka premiuje stałych klientów zwracając koszt gazu po zakupie co szóstej butli AmeriGas NANO.

Kampania emitowana jest od 9 maja w telewizji. Za przygotowanie konceptu kreatywnego, zakup i planowanie mediów odpowiada agencja K2 Media reprezentująca alians mediowy Newnited.

AmeriGas Polska jest jedną z największych firm z branży LPG w Polsce, należącą do międzynarodowego koncernu UGI Corporation, który od prawie 130 lat specjalizuje się w dostarczaniu zróżnicowanych źródeł energii, w tym gazu skroplonego LPG. AmeriGas każdego dnia dostarcza energię milionom Polaków oferując butle gazowe, gaz płynny dla gospodarstw domowych, rolnictwa, przemysłu i obsługi procesów technologicznych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij