Kinga Nowotniak-Kucharska i Edyta Kempa dołączyły do teamu Account Executive Edyty Nowickiej w agencji interaktywnej WebTalk zajmującego się obsługą sieci CityFit, w ramach rozszerzonej umowy między tymi firmami.
Do zadań Edyty Kempy należeć będzie obsługa i rozwój kanałów social media oraz działań digitalowych, jak mailingi i zmiany na stronie CityFit. Kinga Nowotniak-Kucharska zajmie się działaniami offline’owymi oraz koordynacją otwarcia nowych klubów CityFit.
Zobacz również
Kinga Nowotniak-Kucharska w branży internetowej pracuje od 2011 roku. Doświadczenie zdobywała pracując w agencjach interaktywnych w Polsce i za granicą. Przez ostatnie dwa lata mieszkała i pracowała na Bałkanach. W Kosowie zajmowała się prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych oraz działań marketingowych dla największej organizacji pozarządowej Balkan Sunflowers. Następnie swoimi działaniami wspierała biuro prasowe policyjno-prawnej misji Unii Europejskiej EULEX.
Edyta Kempa od 2011 roku pracuje w mediach społecznościowych i na rynku agencyjnym. Pracę rozpoczynała w Przeagencji wspierając m.in. Grupę Żywiec w realizacji projektów dla takich marek jak Guinness, Desperados, Festiwal Birofilia oraz innych. W późniejszym okresie współpracowała również z agencjami K2, The Digitals, ASPER Interactive Agency jako freelancer, gdzie pomagała wdrażać strategię komunikacji dla takich Klientów jak Hochland, VECTRA, Hyundai Polska, Warka, Bank Pekao SA i Klima-Therm. Z WebTalk jest związana od 2012 roku. Prowadziła działania wspierające takie marki jak ORLEN Warsaw Marathon, Kia Motors Polska, OSHEE, Saturn oraz wiele innych.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing