Trwa kampania reklamowa marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Trwa kampania reklamowa marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej

Lody „Dla wszystkich, których kochamy” - przekonuje marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej w realizowanej od marca kampanii reklamowej. To już trzeci sezon obecności młodszej marki PPL Koral na polskim rynku.

Nowy serwis www 

Przed rozpoczęciem kampanii, na początku roku, marka Bracia Koral wdrożyła nowoczesny serwis www. Na stronie, oprócz prezentacji asortymentu produktów, konsumenci mogą znaleźć stale poszerzaną bazę przepisów na desery i filmów z inspiracjami. Na bieżąco są także aktualizowane informacje o przedsięwzięciach, w które angażuje się marka. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowoczesne narzędzia, tradycyjny smak 

Serwis www został w pełni zintegrowany z mediami społecznościowymi. Na stronie głównej w czasie rzeczywistym udostępniane są wpisy publikowane na Facebooku i Instagramie. Kanały w Social Mediach są stale rozwijane. Od momentu uruchomienia strony na Facebooku w lipcu ubiegłego roku marka zgromadziła ponad 10 tysięcy fanów. Liczba użytkowników śledzących aktywność marki w wymienionych kanałach stale rośnie. 

Spoty i wskazania sponsorskie 

W trwającej kampanii reklamowej widzowie mogą oglądać spoty reklamowe marki Bracia Koral w Telewizji Polskiej i Telewizji Polsat. Marka zdecydowała się ponownie na lokowanie produktów w popularnych programach oraz emisję spotów radiowych. Ponadto kampanię wspierają wskazania sponsorskie. 

- W tym sezonie postawiliśmy na szeroką ekspozycję marki Bracia Koral w mediach tradycyjnych. Równolegle prowadzone są działania w Internecie, wspierane działaniami media relations - mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. Cieszy nas fakt, że coraz więcej konsumentów sięga po produkty marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej, doceniając ich walory smakowe i wysoką jakość naszych lodów, przygotowywanych według specjalnie wyselekcjonowanych receptur - dodaje. 

Nie tylko ATL 

W celu dywersyfikacji kanałów promocji, w bieżącym sezonie uruchomione zostały również działania z zakresu public relations. W maju marka uruchomiła nowoczesne biuro prasowe w technologii wite-service. Bieżące materiały prasowe poświęcone nowościom można pobierać ze specjalnie przygotowanej strony internetowej. 

Aktywność marki Bracia Koral można śledzić na stronie www.braciakoral.pl oraz na stronach www.facebook.com/braciakoralPL i https://www.instagram.com/bracia_koral/

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij