TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Druga edycja #RUNVIKINGS już na starcie

Rusza kolejna edycja #RUNVIKINGS - akcji, w której waleczni sportowcy podejmują wyzwanie polegające na wybieganiu trasy o określonym kształcie. Tym razem jest to miecz Vikinga.
O autorze
1 min czytania 2016-05-25

Spodziewaliśmy się, że podczas pierwszej edycji konkursu #RUNVIKINGS  nasza społeczność popisze się niebywałą kreatywnością i wytrwałością, ale efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania. Jury konkursu miało duży problem z wyłonieniem zwycięzców. Ponieważ dobra zabawa, która przy okazji pozwala Vikingom dbać o zdrowie i kondycję fizyczną powinna trwać jak najdłużej, ruszamy z kolejnym  etapem wyzwania – mówi Bartek Grabowski, Head od New Business w Mobile Vikings.

Przypomnijmy zasady konkursu #RUNVIKINGS. Przed każdą z trzech tegorocznych edycji biegu Survival Race zostaje wyznaczone zadanie polegające na wybieganiu trasy o określonym kształcie z użyciem aplikacji rejestrującej przebieg trasy, np. z wykorzystaniem popularnego Endomondo. Po zakończonym treningu uczestnik powinien zrobić screen wybieganej trasy i zamieścić go na swoim profilu na portalu Instagram wraz z otagowaniem #RUNVIKINGS. Ciekawe zdjęcia z treningu, choć nie są elementem obowiązkowym konkursu, z pewnością będą mile widziane. Usportowieni Vikingowie na wykonanie każdego z zadań mają czas dokładnie określony przed każdym wyzwaniem. Po tym czasie jury wyłoni zwycięzcę. Przy ocenie pod uwagę będą brane – dokładność wybieganego kształtu, kreatywność i dystans. Podczas wszystkich trzech edycji do wygrania 3 kamery sportowe Yi Action Camera, 24 darmowe vouchery na wybraną edycję biegu Survival Race oraz 63 miesiące za darmo w Mobile Vikings.

Wyzwanie podczas drugiego etapu #RUNVIKINGS w ramach przygotowań do warszawskiej edycji biegu Survival Race polega na wybieganiu miecza Vikinga oraz zamieszczeniu na portalu Instagram wykonanego screena trasy z tagiem #RUNVIKINGS. Uczestnicy mają na to czas do 17 czerwca.

Jak podjąć Vikingowe wyzwanie? Szczegóły w materiale video poniżej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej szczegółów na stronie konkursu www.runvikings.pl oraz w regulaminie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing