Rusza V edycja akcji „Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza V edycja akcji „Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę”

W tym roku już po raz piąty odbędzie się akcja „Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę”, którą organizuje sieć Tesco. Ambasadorami przedsięwzięcia są Beata Sadowska, Robert Gawliński oraz Łukasz Zagrobelny.

W dniach 17-30 stycznia, co dziesiąta złotówka wydana na karmy marki własnej Tesco, zostanie przeznaczona na bieżące potrzeby 10 schronisk. O tym, które to będą placówki, zdecydują Internauci w głosowaniu na portalu Facebook, na fan page’u Eksperci.Tesco. Listę wszystkich 168 tego typu miejsc, spośród których dokonuje się wyboru, przygotowuje wieloletni partner akcji - Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Zwierząt Animals. Wyniki zostaną ogłoszone 1 lutego 2013 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- W każdej z dotychczasowych edycji wybierano 5 schronisk. Jednak z okazji tego, iż jest to już piąta edycja, postanowiliśmy wesprzeć dodatkowe placówki. Bardzo się cieszymy, że całe to przedsięwzięcie spotyka się z tak pozytywnym odzewem wśród Klientów naszej sieci i dzięki temu zwierzaki otrzymują pomoc – powiedział koordynator całej akcji ze strony Tesco Polska Łukasz Kędzior.

Na tym jednak nie koniec. Przez dwa kolejne weekendy (18-20 i 25-27 stycznia) w wybranych sklepach Tesco wolontariusze będą zbierać karmę, koce, miski, które następnie trafią do schronisk z najbliższej okolicy danego marketu tej sieci.

- W ubiegłym roku w zbiórkę zaangażowało się ponad 100 tysięcy Klientów sieci Tesco. Dla schronisk zebrano i przekazano m.in. ponad 40 ton karmy, a Internauci oddali łącznie blisko 75 tysięcy głosów. Ostatecznie do schronisk z Radomia, Kalisza, Sosnowca, Włocławka i Torunia trafiło wsparcie w wysokości 55 tysięcy złotych. Od pierwszej edycji towarzyszy nam wielka satysfakcja i radość, że chociaż w ten sposób możemy zrobić coś dla zwierzaków w schroniskach – podkreślił Piotr Sobczak -IT Project Manager w Agencji Reklamowej CzART i jednocześnie pomysłodawca całej akcji. Od strony projektowej i technicznej o całość zadbali Ania Weber oraz Bartek Dolata.

Więcej szczegółów na temat samej akcji można znaleźć na stronie www.tesco.pl/zwierzaki oraz na profilu FB Eksperci.Tesco już od 17 stycznia 2013.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij