Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rusza V edycja akcji „Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę”

W tym roku już po raz piąty odbędzie się akcja „Pomóżmy zwierzętom przetrwać zimę”, którą organizuje sieć Tesco. Ambasadorami przedsięwzięcia są Beata Sadowska, Robert Gawliński oraz Łukasz Zagrobelny.
O autorze
1 min czytania 2013-01-16

W dniach 17-30 stycznia, co dziesiąta złotówka wydana na karmy marki własnej Tesco, zostanie przeznaczona na bieżące potrzeby 10 schronisk. O tym, które to będą placówki, zdecydują Internauci w głosowaniu na portalu Facebook, na fan page’u Eksperci.Tesco. Listę wszystkich 168 tego typu miejsc, spośród których dokonuje się wyboru, przygotowuje wieloletni partner akcji – Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Zwierząt Animals. Wyniki zostaną ogłoszone 1 lutego 2013 roku.

– W każdej z dotychczasowych edycji wybierano 5 schronisk. Jednak z okazji tego, iż jest to już piąta edycja, postanowiliśmy wesprzeć dodatkowe placówki. Bardzo się cieszymy, że całe to przedsięwzięcie spotyka się z tak pozytywnym odzewem wśród Klientów naszej sieci i dzięki temu zwierzaki otrzymują pomoc – powiedział koordynator całej akcji ze strony Tesco Polska Łukasz Kędzior.

Na tym jednak nie koniec. Przez dwa kolejne weekendy (18-20 i 25-27 stycznia) w wybranych sklepach Tesco wolontariusze będą zbierać karmę, koce, miski, które następnie trafią do schronisk z najbliższej okolicy danego marketu tej sieci.

– W ubiegłym roku w zbiórkę zaangażowało się ponad 100 tysięcy Klientów sieci Tesco. Dla schronisk zebrano i przekazano m.in. ponad 40 ton karmy, a Internauci oddali łącznie blisko 75 tysięcy głosów. Ostatecznie do schronisk z Radomia, Kalisza, Sosnowca, Włocławka i Torunia trafiło wsparcie w wysokości 55 tysięcy złotych. Od pierwszej edycji towarzyszy nam wielka satysfakcja i radość, że chociaż w ten sposób możemy zrobić coś dla zwierzaków w schroniskach – podkreślił Piotr Sobczak -IT Project Manager w Agencji Reklamowej CzART i jednocześnie pomysłodawca całej akcji. Od strony projektowej i technicznej o całość zadbali Ania Weber oraz Bartek Dolata.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej szczegółów na temat samej akcji można znaleźć na stronie www.tesco.pl/zwierzaki oraz na profilu FB Eksperci.Tesco już od 17 stycznia 2013.

Słuchaj podcastu NowyMarketing