Zaproszony do akcji digital influencer – Bartek Karpowski aka Bartek Usa – próbuje ustalić, gdzie podziała się druga połówka jego rachunku – ta, za którą dzięki Orange nie musi już płacić. Aktywację przygotowała agencja VML Poland.
Bartek Usa, w poszukiwaniu tajemniczej „połowy, która zniknęła bez wieści”, udaje się z ukrytą kamerą do sklepów spożywczych, zaczepia przypadkowych przechodniów, wędkarzy i wędruje nawet na boisko sportowe. Influencer udał się nawet do salonu sieci Orange, by dowiedzieć się, kto tak naprawdę płaci drugą połowę jego rachunku w ofercie „Abonament za pół ceny”. A wszystko to w zabawnym, charakterystycznym dla Bartka stylu i konwencji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Materiał pokazujący jego przygody opublikowany został w serwisie YouTube, na fan page’u Bartka oraz na jego Instagramie i Snapchacie. Dodatkowo, Orange będzie publikował krótkie materiały wideo oparte na filmie Bartka na swoich kanałach własnych.
Zobacz film, w którym Bartek Usa szuka zaginionej połowy rachunku:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024