Raport CLM – kolejna odsłona

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Raport CLM – kolejna odsłona

W 2012 roku Active Pharma opracowała raport „Systemy klasy CLM jako narzędzie marketingu bezpośredniego – badanie postaw”.

Celem badania było zdobycie rzetelnych danych, wskazujących opinie polskich użytkowników systemów klasy CLM. Pod uwagę brane było postrzeganie oraz efektywność narzędzi Closed Loop Marketingu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podstawą raportu było badanie przeprowadzone na grupie 513 Lekarzy oraz niespełna 100 osobowej grupie Przedstawicieli Medycznych i Menedżerów. Poniżej przedstawiamy kolejną odsłonę najbardziej interesujących danych, uzyskanych od Lekarzy i Przedstawicieli Medycznych.

LEKARZE – INTERAKTYWNA PREZENTACJA UŁATWI ZAPAMIĘTANIE PRZEKAZU I UATRAKCYJNI WIZYTĘ

Wysoka zapamiętywalność kluczowych informacji z wizyty została zadeklarowana przez 70 % badanych Lekarzy. Uważają oni, iż multimedialna forma prezentacji oddziałująca na główne zmysły (wzrok, słuch, dotyk) wspiera przyswojenie informacji o najważniejszych informacjach dotyczących prezentowanego preparatu lub obszaru terapeutycznego. Okazało się, iż grupą czerpiącą największe korzyści z innowacyjnych narzędzi stosowanych przez firmy farmaceutyczne są Onkolodzy, którzy w 82% potwierdzają efektywność wizyt wspartych tabletem w zakresie wyższej zapamiętywalności. Wyniki te potwierdzają tezę pojawiającą się w raporcie, iż Onkolodzy stanowią grupę specjalistów szczególnie otwartych na nowinki technologiczne.

 

Interaktywność, ciekawe opracowanie graficzne, wizualizacje, animacje, schematy, udogodnienia, stosowane do wzbogacenia prezentacji oraz wyjaśnienia zagadnień medycznych sprawiają, iż blisko 80% Lekarzy uznaje wizytę wspartą systemem ActiveCLM za atrakcyjniejszą i ciekawszą w porównaniu do tradycyjnych wizyt.

Co ciekawe, jednocześnie wydłuża się odczuwany czas trwania wizyty, gdyż ponad 60% Lekarzy deklaruje, iż tego typu spotkania trwają dłużej niż te tradycyjne.

PRZEDSTAWICIELE – NARZĘDZIE PRZYDATNE W PRAKTYCE

Blisko 60% badanych Przedstawicieli Medycznych przyznaje, iż multimedialna forma przekazu pozwala im przedstawić poruszane w trakcie wizyty zagadnienia w bardziej przystępny dla odbiorcy sposób, co w rezultacie skutkuje zwiększoną zapamiętywalnością informacji przez Lekarzy oraz późniejszą preskrypcją.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij