Druga edycja kampanii rekrutacyjnej DOZ.SA

Po sukcesie styczniowej kampanii, DOZ S.A. ponownie rekrutuje poprzez outdoor oraz internet. W połowie maja ruszyła jej druga edycja. Za opracowanie koncepcji kreatywnej i jej realizację po raz kolejny odpowiedzialna była agencja Xcommunica przy współpracy z domem mediowym Infinity Media.
O autorze
0 min czytania 2016-06-06

W trakcie pierwszych dwóch tygodni komunikacja obejmowała internet oraz prasę. 1 czerwca działania wzmocniono reklamą zewnętrzną. W ramach kampanii w 9 największych polskich miastach pojawiły się plakaty podkreślające trzy podstawowe wartości DOZ: zaufanie, rozwój i zaangażowanie. Wartości, które stanowią obietnicę dla nowych i obecnych pracowników. W odróżnieniu od pierwszej edycji, tym razem do wzięcia udziału w rekrutacji inspirują pracownicy marki DOZ.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing