Druga edycja kampanii rekrutacyjnej DOZ.SA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Druga edycja kampanii rekrutacyjnej DOZ.SA

Po sukcesie styczniowej kampanii, DOZ S.A. ponownie rekrutuje poprzez outdoor oraz internet. W połowie maja ruszyła jej druga edycja. Za opracowanie koncepcji kreatywnej i jej realizację po raz kolejny odpowiedzialna była agencja Xcommunica przy współpracy z domem mediowym Infinity Media.

W trakcie pierwszych dwóch tygodni komunikacja obejmowała internet oraz prasę. 1 czerwca działania wzmocniono reklamą zewnętrzną. W ramach kampanii w 9 największych polskich miastach pojawiły się plakaty podkreślające trzy podstawowe wartości DOZ: zaufanie, rozwój i zaangażowanie. Wartości, które stanowią obietnicę dla nowych i obecnych pracowników. W odróżnieniu od pierwszej edycji, tym razem do wzięcia udziału w rekrutacji inspirują pracownicy marki DOZ.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij