Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Indonezyjski lider branży eventowej wdraża platformę Linteri

Na światowych rynkach już od kilku lat w branży technologii zbliżeniowych i produkcji beaconów wysoko plasują się polskie firmy Kontakt.io oraz Estimote obsługując klientów z różnych zakątków świata. Nowym rynkiem, gdzie zostały wdrożone te urządzenia jest Indonezja.
O autorze
2 min czytania 2016-06-10

To właśnie tam, firma Linteri nawiązała współpracę z jedną z największych lokalnych firm eventowych – Dyandra, która wdrożyła platformę zbliżeniową Linteri podczas realizowanych projektów.

Indonezja to rynek o ogromnym potencjale. Łączna liczba mieszkańców to około 250 mln osób, czyli prawie 3 razy więcej niż ludność Niemiec (ponad 80 mln). W tym, liczba osób posiadająca dostęp do smartfona to około 80 mln. Mieszkańcy tego szybko rozwijającego się kraju w większości przypadków przeskoczyli fazę komputerów typu desktop właśnie na rzecz smartfonów, które stały się powszechnym środkiem komunikacji i podstawą wielu unikalnych dla tego kraju usług.

Projekt dla lidera indonezyjskiej branży eventów

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy, firma Linteri zrealizowała wdrożenia beaconowe we współpracy z firmami indonezyjskimi. Projekty te wymagały przygotowania aplikacji mobilnej, montażu i konfiguracji beaconów oraz zintegrowania ich z platformą analityczną Linteri. Pierwszy event odbył się w kwietniu – Indonesia International Motor Show, a kolejny miał miejsce w dniach 02-05.06 – Indonesia Cellular Show, w którym brały udział między innymi tacy globalni gracze jak: Samsung, LG, Apple, Lenovo, Siao Me, Huawei czy ZTE.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kluczowym celem jaki przyświecał podjęciu tej współpracy było zwiększenie zaangażowania uczestników eventów, zebranie danych dotyczących popularności poszczególnych stoisk i poznanie preferencji osób odwiedzających targi, aby w przyszłości móc lepiej dopasować ofertę do ich potrzeb. Infrastrukturę zbliżeniową zapewnił partner Linteri – firma Kontakt.io.

O platformie Linteri

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Platforma analityczna Linteri, dzięki mapom ciepła umożliwia poznanie czasu spędzonego w poszczególnych strefach, liczby interakcji z beaconami w podziale na strefy oraz godzinowych rozkładów odwiedzin (średni czas spędzony przy beaconie).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W przypadku eventu Indonesia Motor Show 2016 przygotowaliśmy aplikację mobilną, która łączy w sobie takie funkcje jak: agenda, kalendarz wydarzeń, informacje o uczestnikach i partnerach, a także wiadomości Push. Aplikacja została również zintegrowana z beaconami i platformą zbliżeniową Linteri.

Podczas eventu odnotowano 11202 interakcje z beaconami, a średni czas spędzony w obrębie beacona, czyli konkretnego standu wynosił ponad 9 minut. Z kolei, w przypadku eventu Indonesia Cellular Show iczba interakcji z beaconami wyniosła 3754, a czas spędzony przy beaconie wynosił ponad 10 minut.

Opisywane wdrożenia pokazują, jak dzięki właściwie dobranym rozwiązaniom technologicznym organizatorzy eventów mogą wdrożyć skuteczną komunikację w danym miejscu i czasie.

Plany na przyszłość

Linteri jest pierwszą polską firmą wdrażającą innowacyjne rozwiązania z zakresu technologii zbliżeniowych, która nawiązała współpracę z przedsiębiorstwami z Indonezji, a biorąc pod uwagę rynek mobilny w tym regionie świata zapewniamy, że pojawią się kolejne wdrożenia. Już dziś, możemy mówić o planowanych projektach beaconowych na tym rynku, tym razem w takich branżach jak: transport, retail, turystyka, a także o zupełnie nowych projektach we Francji, Wielkiej Brytanii oraz Irlandii.

 

Autor: Monika Oliwiak