Kolor ten kojarzy się m.in. z brudem i śmiercią – tak wykazały badania przeprowadzone na grupie ponad 1 000 palaczy, którzy podczas testów zostali poproszeni przez australijskich badaczy o wskazanie najbrzydszego i najbardziej zniechęcającego koloru.
Badanie miało na celu wybranie koloru, który pojawi się na paczkach papierosów i będzie zniechęcał ludzi do sięgnięcia po nie. W Australii projekt wszedł już w życie. Teraz startuje w Europie. Nowe opakowania pojawiają się w Wielkiej Brytanii właśnie w tej chwili. Inne europejskie kraje również planują ich wprowadzenie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Czego możemy się spodziewać? Poniżej zdjęcie australijskiej paczki papierosów.
Fot.: Wikimedia
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing