YouTube dla marketerów: wykład, który musisz zobaczyć, jeśli pracujesz lub planujesz pracę w branży reklamowej

YouTube dla marketerów: wykład, który musisz zobaczyć, jeśli pracujesz lub planujesz pracę w branży reklamowej

Podczas 40-minutowego wystąpienia Roman Łoziński opowiedział o tym, jak działają agencje reklamowe na polskim rynku z perspektywy praktyki i ideałów branży.

Co jest największym osiągnięciem reklamy? A co jej największą klęską? Jak (i dlaczego) wygląda praca w polskiej branży reklamowej i co warto, a czego nie warto robić? Na te i wiele innych pytań podczas swojego wystąpienia na Element Talks odpowiedzi szukał Roman Łoziński.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Konferencja Element Talks poświęcona jest przedsiębiorczości projektanta oraz praktycznym aspektom jego pracy, jednak poniższy wykład polecamy absolutnie wszystkim, którzy pracują lub myślą o podjęciu pracy w reklamie.

Wideo trwa 40 minut, ale gwarantujemy Wam, że nie będzie to czas stracony. Miłego oglądania!

Roman Łoziński posiada ponad 15 lat doświadczenia w sprzedaży i reklamie. Planował i wdrażał kampanie dla takich marek jak Coca Cola, Heineken, LG Electronics, Whirlpool, Volkswagen czy Play; jest pasjonatem psychologii i ekonomii behawioralnej. Dodatkowo wykłada na studiach podyplomowych „Psychologia Reklamy" na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Strategii Marki oraz w Szkole Marketingu Interaktywnego przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.

Obecnie pełni stanowisko dyrektora w dziale strategii marketingowej w Deloitte i prowadzi akademickie badania z dziedziny zachowań w środowisku konkurencyjnym. Jako mówca gościł na takich konferencjach jak TEDx, Kongres Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, Brand(s) New Order, InternetBeta, Forum IAB, Mobile Trends Conference, Inspiring Solutions. Finalista Cannes Lions w kategorii Innowacje.

Nagranie zostało zarejestrowane podczas trzeciej edycja Element Talks (dawniej Elementarz Projektanta) - konferencji poświęconej przedsiębiorczości projektanta oraz praktycznym aspektom jego pracy, która odbyła się w dniach 23-24 kwietnia 2016 w Warszawie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij