Akcja polegała na wrzucaniu przez kobiety swoich zdjęć z odsłoniętą piersią do social media.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Facebook i Instagram szybko usuwał zdjęcia, jako materiały z niedozwolona treścią. Zgadnijcie, jakie było hasło kampanii! Brzmiało ono: Check it before it’s removed. Czy to nie genialne?
Akcja głośnym echem odbiła się w mediach. Po jakimś czasie nawet Facebook i Instagram przestały kasować zdjęcia.
Zobaczcie sami:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W innym odcinku naszego cyklu poruszaliśmy już temat podobnych kampanii – polecamy Waszej uwadze. Zobaczcie artykuł >>
PS 2
Pisaliśmy także o problemie z męskiego punktu widzenia 😉 Zobaczcie tutaj >>
PS 3
Do badania jąder zachęca panów nawet Deadpool 🙂
PS 4
Badanie jąder w stylu Gry o tron – kto mógłby się temu oprzeć? 😉
PS 5
Jak zwykle świetna kampania fundacji Rak’n’Roll:
PS 6
Tutaj natomiast mamy dla Was kolejne przykłady na to, że o raku można mówić z pomysłem i na wesoło – obowiązkowo do zobaczenia:
Więcej Reklam dnia znajdziecie tutaj!