„Aaaeee Doobweee!”, czyli nowa platforma kreatywna marki Dobra Kaloria, stworzona przez Chapter1

„Aaaeee Doobweee!”, czyli nowa platforma kreatywna marki Dobra Kaloria, stworzona przez Chapter1
Marka Dobra Kaloria rusza z nową kampanią pod hasłem „Aaaeee Doobweee! Zrozumiesz, jak spróbujesz”. Na potrzeby kampanii stworzono nową platformę komunikacyjną, której fundamentem jest specjalnie opracowany „język pyszności” – zabawny, emocjonalny język wyrażający spontaniczne reakcje po spróbowaniu produktów Dobrej Kalorii.
O autorze
1 min czytania 2025-05-21

W kampanii pojawiają się słowa takie jak „fyychaa”, „fenoenane”, „eweaaasja” czy „aaafkakuąse” –
pozornie niezrozumiałe słowa, które najlepiej oddają doznania smakowe oferowanych produktów, takich jak roślinne zamienniki mięsa i naturalne przekąski.

Kampania została podzielona na dwa etapy. Pierwszy ma na celu budowanie świadomości marki i podkreślenie wyjątkowego smaku produktów Dobrej Kalorii. Drugi etap skupi się na edukacji konsumentów w zakresie wartości odżywczych i korzyści płynących z produktów marki.

Działania będą prowadzone w kanałach digital, obejmując YouTube, platformy Meta oraz serwisy VOD. Kampanię otwierają dwa spoty reklamowe: pierwszy – osadzony w scenerii grilla – promuje niemięsne alternatywy produktów grillowych; drugi – rozgrywający się w parku – zachęca do spróbowania zdrowych przekąsek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Główne cele nowej platformy kreatywnej to zwiększenie rozpoznawalności marki Dobra Kaloria wśród osób jedzących mięso, budowanie wizerunku marki jako smacznej alternatywy dla produktów mięsnych i zachęcenie konsumentów do pierwszego zakupu roślinnych produktów na grilla i słodkich przekąsek.

Za koncepcję i realizację odpowiada agencja Chapter1, która w marcu wygrała przetarg na obsługę kreatywną marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zdjęcia: mat. pras.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się