AB TASTY w szybkim tempie stał się liderem w zakresie testów A/B i personalizacji doświadczenia użytkownika na stronach internetowych. Ten paryski start-up, założony w 2009 roku sukcesywnie podąża według swojej strategii ekspansji, zaczynając aktywną działalność w Polsce, która jest kolejnym rynkiem na mapie Europy.
AB TASTY za sztandarowy cel obrało wsparcie swoich klientów w Polsce w dążeniu do ciągłej optymalizacji konwersji. Realizację założenia zapewni nie tylko samo narzędzie, ale także model komunikacji z klientem stawiający na pełną pomoc oraz doradztwo w zakresie prowadzonych działań. Na terenie Europy z AB TASTY korzystają takie firmy jak Promod, Carrefour, Etam, Leroy Merlin, Cartier, Allianz czy też Photobox.
Zobacz również
– Wejście do Polski jest odpowiedzią na szybki wzrost AB TASTY i stanowi logiczny etap w rozwoju firmy. Polski rynek e-commerce charakteryzuje się jedną z najwyższych stóp wzrostu w Europie, tak więc optymalizacja konwersji jest bardzo istotnym tematem dla branży. Pragniemy zatem wspierać naszych klientów i zapewnić im jak najlepsze środowisko do przeprowadzania testów i personalizacji – tłumaczy Alix de Sagazan, współzałożycielka AB TASTY.
Wejście na polski rynek oczywiście wiąże się z ambitną polityką rekrutacji. Zespół zajmujący się rozwojem AB TASTY na Polskę liczy już 3 pracowników. Należy do nich między innymi Paweł Tomaszewski, Dyrektor Techniczny, a zarazem jeden ze współtwórców AB Tasty odpowiedzialny za rozwój tego rozwiązania. Zarządza on ekipą 20 programistów. Rozwojem sprzedaży z kolei zajmuje się Adriana Łyśniewska wraz z Julien-em Crochet, wiceprezesem firmy. Z czasem zespół ten z pewnością będzie się powiększać. Dzięki wzrostowi firmy przekraczającym 100% w skali rocznej od momentu jej utworzenia, a także rozwojowi na międzynarodowych rynkach, AB TASTY zatrudnia już ponad 70 pracowników, a w ciągu ostatniego roku firma podwoiła liczbę zatrudnienia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]