Abstra dołącza do IAB i SAR

W lipcu br. firma Abstra dołączyła do struktur IAB Polska oraz SAR – dwóch organizacji, skupiających podmioty zajmujące się komunikacją marketingową w Polsce. W ramach IAB Polska Abstra będzie uczestniczyła w pracach kilku grup roboczych, zajmujących się tematyką związaną z digital marketingu.
O autorze
1 min czytania 2019-07-17

– Od początku roku udało się nadać firmie odpowiednie tempo oraz kierunek rozwoju, dlatego wierzymy, że w drugim półroczu chcielibyśmy również postawić na dzielenie się naszymi kompetencjami poprzez uczestnictwo w pracach IAB Polska oraz SAR – powiedział Olek Wandzel, VP strategy w Abstra.

Dzięki nawiązaniu współpracy z IAB Polska przedstawiciele Abstra będą uczestniczyli w ramach kilku grup roboczych, m.in. Content Marketing i Reklama Natywna, Social Media i Public Relations. Z kolei w ramach SAR Abstra będą brać udział w pracach rodzącego się Klubu Ad/Tech SAR.

– Ten klub zrzesza w sobie bardzo różne podmioty legitymujące się szerokimi kompetencjami. Dla Abstra to bardzo ekscytujące, że wspólnie z wieloma tak różnorodnymi firmami z obszaru digital marketingu będziemy mogli wymieniać nasze doświadczenia i inspiracje w dziedzinie komunikacji i tworzenia rozwiązań dla poszczególnych grup docelowych – dodał Olek Wandzel.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj