1 kwietnia w Polsce rozpoczęła się kampania marki AXE – Find Your Magic. W ciągu zaledwie tygodnia od pojawienia się spotu reklamowego na kanale AXE na Youtube obejrzało go ponad pół miliona osób, w ciągu dwóch tygodni spot udostępniony na kanale Facebook marki obejrzało ponad 1 500 000 osób.
Na tym jednak nie koniec. Marka Axe zamierza zaskoczyć konsumentów po raz kolejny, dlatego zaprosiła do współpracy znanych influencerów, którzy podjeli się autorskiej interpretacji spotu reklamowego „Axe – Find Your Magic”. Tak powstał film „ NAJLEPSZY FILM MOTYWACYJNY NA ŚWIECIE”, który już od dziś można zobaczyć na kanale AbstrachujeTV.
Zobacz również
W projekcie poza tercetem z Abstrachuje (Czarek Jóźwik, Rafał Masny, Robert Pasut) zobaczymy również Łukasza Jakóbiaka, Wojtka Sokoła i Martina Stankiewicza. Film zrealizowany przez infulencerów jest nie tylko kontynuacją komunikacji zainicjowanej w tym roku przez markę Axe, ale także jest głosem młodego pokolenia mężczyzn, którzy mają dość stereotypów i schematów dotyczących męskości. Łukasz Jakóbiak – mówca motywacyjny – jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich Youtuberów zdradza dlaczego zdecydował się na udział w kampanii:
„Gdy marka AXE zaprosiła mnie do udziału w swojej nowej kampanii Find Your Magic byłem zaskoczony. Jednak wszystkie wątpliwości rozwiały się gdy tylko zobaczyłem pierwszą scenę spotu reklamowego i mężczyznę z nosem, podobynym do mojego. Nosem, który w młodości był źródłem moich kompleksów, a wraz z biegiem lat stał się moim znakiem rozpoznawczym – czymś charakterystycznym co sprawia, że mam to coś.
Ciesze się, że marka AXE zdecydowała się odejść od stereotypowego wizerunku mężczyzny. Każdy facet powienien zrozumieć, że to co doceniają w nas inni i co kręci kobiety to nasz indywidualizm, osobowość – to „coś” co wyróżnia nas z tłumu. Dlatego warto być sobą.”
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Film będzie dostępny na kanale Abstrachuje. Za jego produkcję odpowiada grupa Abstrachuje. Za koordynację współpracy z Youtuberami odpowiada agencja influencer marketing – Hash.fm. Przedstawiciele marki Axe zapowiadają, że to nie koniec działań marki w tym roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing