Absurdy hipermarketów w nowej kampanii Frisco.pl od LiquidThread

12 maja ruszyła kampania Frisco.pl - supermarketu online.
O autorze
1 min czytania 2017-05-17

Spoty przygotowane przez agencję LiquidThread w zabawny sposób przedstawiają absurdalne sytuacje, które spotykają klientów podczas zakupów w hipermarketach i supermarketach stacjonarnych, pokazując jednocześnie wygodną alternatywę.

W ten sposób internetowy sklep Frisco.pl przekonuje do porzucenia przyzwyczajeń związanych z chodzeniem na zakupy do marketów i wyboru wygodnego rozwiązania, jakim są zakupy spożywcze z dostawą do domu.

Spoty utrzymane są w kreskówkowej, kolorowej estetyce inspirowanej outdoorowymi reklamami lat 60-tych, która podkreśla ich groteskowy wydźwięk. Bohaterką filmów jest Dora, pracownica hipermarketu, która „tylko tu pracuje”, a zakupy robi wygodnie i szybko w internecie.



LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To kolejna odsłona kampanii Frisco.pl prowadzona pod hasłem „Nie idź na zakupy”. Spoty video emitowane w internecie wspierane są kampanią display i komunikacją w social media.

Za strategię, kreację i realizację kampanii digital odpowiada LiquidThread. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mediavest, a działania z zakresu marketingu efektywnościowego i zintegrowanego wsparcia e-commerce dla Frisco.pl są domeną agencji Performics.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spoty wyprodukował F25. Postpodukcją zajęło się studio Miło. Scenografię przygotowała Karolina Rączka. Filmy wyreżyserowała Martyna Iwańska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się