Actimel prowadzi regionalną kampanię z Minionkami w roli głównej

Na konsumentów czekają cztery poziomy interaktywnej gry mobilnej związane ze światem Minionków – pierwszoplanowych bohaterów nowej kampanii marki. Wszystko po to, by dzieci, bawiąc się, mogły także wspierać swoją odporność. Aktywacja objęła cztery rynki: niemiecki, hiszpański, portugalski i włoski.
O autorze
1 min czytania 2021-11-23

Marka dostarczyła na rynek wyjątkową grę mobilną, w której to najmłodsi mają okazję budować swoje umiejętności na czterech różnych polach: równowagi, koncentracji, pamięci i refleksu. Przed konsumentami stoją takie wyzwania jak: balansowanie butelką Actimela, szukanie par (popularne gry pamięciowe memory), pilne obserwowanie zmieniających się butelek czy sprawne reagowanie na pojawiające się na ekranie przedmioty. Każda z gier składa się z kilku poziomów trudności, a postępy można śledzić na wirtualnej tablicy z punktami.

Dołączenie do zabawy jest niezwykle proste! Wystarczy zakupić na rynku niemieckim, włoskim, hiszpańskim czy portugalskim produkt Actimel KIDS z Minionkami i zeskanować kod QR umieszczony na opakowaniu. Głównym zadaniem najmłodszych jest skompletowanie jak najliczniejszej drużyny Minionków.

Za koncepcją kreatywną, strategię działań, przygotowanie aplikacji mobilnej oraz opracowanie materiałów digital, e-commerce i POS odpowiada VMLY&R Poland. Działania będą prowadzone do końca 2021 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj