Ad Trends czerwiec 2025: Żabka Jush w TOP3 reklamodawców z największą liczbą reklam

Ad Trends czerwiec 2025: Żabka Jush w TOP3 reklamodawców z największą liczbą reklam
Temu wyemitowało w czerwcu o 51% więcej reklam niż w maju. Swoje działania reklamowe zintensyfikowali również Żabka Jush, NOYO, Somersby czy BIODERMA. Tak prezentuje się reklamowe podsumowanie czerwca 2025 w ekosystemie Meta według raportu Ad Trends Sotrender.
O autorze
1 min czytania 2025-07-11

W świecie reklamy spokojnie i przewidywalnie – Temu Poland ponownie zwiększyło liczbę emitowanych reklam, a wskaźniki CPC i CPM uległy tylko niewielkim spadkom (odpowiednio o 3% i 10% w porównaniu do maja). Reklamodawcom, których działaniom jednak warto się przyjrzeć jest Żabka Jush i PKO Bank Polski.

Sprawdź pełny raport Ad Trends czerwiec 2025.

Temu i Żabka Jush zwiększają liczbę reklam

Miesiąc temu Sotrender raportował, że Temu Poland niemal o połowę zmniejszyło liczbę swoich reklam w Mecie. Nie trwało to długo, bowiem w czerwcu na koncie Temu odnotowano ponownie 51% wzrost liczby emitowanych reklam – było ich o niemal 19 tys. więcej reklam niż w maju.

Innymi reklamodawcami, którzy zintensyfikowali swoje działania reklamowe były chociażby Żabka Jush, NOYO, Somersby czy BIODERMA. Na koncie Żabki Jush i NOYO odnotowaliśmy około 60% przyrost w liczbie emitowanych reklam, dzięki czemu Żabka Jush znalazła się w TOP3 reklamodawców z największą liczbą reklam w czerwcu, emitując ich ponad 1 500.

Choć procentowy przyrost w liczbie reklam na profilu Somersby czy BIODERMY był znacznie większy – odpowiednio 803% i 180% – de facto był to wzrost na poziomie zaledwie 281 – 277 reklam.

Temu i PKO Bank Polski z największymi wzrostami zasięgów

Największe zmiany pod względem zasięgów w Mecie odnotowano na koncie Temu Poland i PKO Banku Polskiego.

Temu wróciło na pozycję lidera pod względem zasięgów, z kolei PKO Bank Polski, w porównaniu do poprzedniego miesiąca, zwiększył je najbardziej – głównie za sprawą wideo reklamy z zaproszeniem na Open’era, którego był sponsorem. Materiał znalazł się wśród najbardziej zasięgowych reklam czerwca.

Lato, Open’er i… Lidl

Wśród najbardziej zasięgowych reklam zapanował już iście letni klimat. Dwie reklamy o największym zasięgu przekraczającym 10 milionów wyemitowało KFC – dotyczyły promocji na kawę mrożoną.

W TOP15 znalazły się również reklamy nawiązujące do Open’era – trzy od Modivo oraz jedna od PKO Banku Polskiego – i wszystkie miały zasięgi na poziomie 8 milionów. Również Ballantine’s rozpoczął już komunikację nawiązującą do letnich festiwali.

Wśród najbardziej zasięgowych reklam nie mogło oczywiście zabraknąć również tych od Lidla – na 15 reklam w tym zestawieniu, aż 6 wyemitował Lidl.

PS Ad Trends marzec 2025: SHEIN zwiększyło liczbę reklam o 153%, reklama Lindt z zasięgiem ponad 11 mln