Adam Kaczanowski z branżą reklamową związany jest od ponad 17 lat. Przez ten okres pracował w GPD, Just, a ostatnio w LemonSkyJWT. Jako copywriter, a także dyrektor kreatywny i creative group head tworzył m.in. dla takich marek, jak Volkswagen, Bank BPH, Nivea, Skoda, Warka, Redd’s, Energa, Sudafed, Lion, czy Soraya. Nowy creative group head w H2O Creative znany jest także ze swojej aktywnej działalności artystycznej. Performer, pisarz (powieści „Topless”, „Bez końca”, „Awersja”, a także kilku książek poetyckich), autor utworów publikowanych w najważniejszych periodykach literackich.
Kaczanowski na nowym stanowisku pełni rolę zarówno zarządczą, jak i koordynatora całościowego procesu ideotwórczego dla obecnych oraz przyszłych klientów agencji. Jako group head będzie także ściśle współpracował z pozostałymi działami, a w szczególności z kierowaną od sierpnia br. przez Jolantę Pielę strategią. Tworzenie wzajemnie przenikającej się pod względem kompetencji oraz idei struktury agencji ma na celu zbudowanie komplementarnej i konkurencyjnej na polskim rynku oferty marketingowej.
Zobacz również
– Czerpiemy nie tylko z własnego unikatowego doświadczenia, ale także najlepszych globalnych praktyk największych graczy rynkowych i marek, które dostosowujemy do bieżących potrzeb naszych Klientów. Krystalizuje się to w interdyscyplinarnym podejściu do postawionych przed nami zadań i oferowaniu unikatowego połączenia skuteczności biznesowej, wysokiej jakości designu oraz koncepcji, które sprawiają, że odbiorcy autentycznie angażują się i zakochują w obsługiwanych przez nas markach. O słuszności takiego podejścia świadczą sukcesywnie zdobywani nowi Klienci, a także najlepsi eksperci w swoich dziedzinach, którzy dołączają do naszego zespołu. To nasz cel i jesteśmy przekonani, że Adam Kaczanowski pomoże nam go w pełni realizować i dalej rozwijać, dzięki doświadczeniu, nieszablonowemu podejściu, a także ogromnemu potencjałowi twórczemu – podkreśla Michał Tomaszuk, CEO H2O Creative.