Na Instagramie pojawił się już pierwszy film, w którym Adam Mosseri tłumaczy, jakie działania podjąć, by uzyskać dobre zasięgi.
Mosseri zwrócił uwagę przede wszystkim na trzy kluczowe czynniki. Są nimi: czas oglądania, polubienia oraz udostępnianie treści do innych użytkowników. Szef Instagrama dodaje jednak, że istnieją pewne rozbieżności.
Zobacz również
– Polubienia są nieco ważniejsze w przypadku treści powiązanych, a wysyłki są nieco ważniejsze w przypadku treści niepowiązanych – mówi.
Oznacza to tyle, że jeśli chcemy, aby więcej naszych obserwujących zobaczyło daną treść to potrzebne są polubienia. Jeśli z kolei chcemy dotrzeć do nowych osób i np. zwiększyć liczbę obserwujących, ważniejsze będzie wysyłanie treści dalej. Kiedy Instagram zauważy, że rolka lub post są przekazywane, to uzna, że warto pokazać takie informacje większej publiczności.
Top NM: najchętniej czytane teksty w 2024 r.
Co ciekawe, w wypowiedzi Mosseri’ego nie pojawiła się żadna informacja dotycząca komentowania treści. Eksperci wiążą to jednak z innym czynnikiem, czyli czasem, tłumacząc to w ten sposób, że aby napisać komentarz, więcej czasu poświęca się danej treści.
Słuchaj podcastu NowyMarketing