Na Instagramie pojawił się już pierwszy film, w którym Adam Mosseri tłumaczy, jakie działania podjąć, by uzyskać dobre zasięgi.
Mosseri zwrócił uwagę przede wszystkim na trzy kluczowe czynniki. Są nimi: czas oglądania, polubienia oraz udostępnianie treści do innych użytkowników. Szef Instagrama dodaje jednak, że istnieją pewne rozbieżności.
Zobacz również
– Polubienia są nieco ważniejsze w przypadku treści powiązanych, a wysyłki są nieco ważniejsze w przypadku treści niepowiązanych – mówi.
Oznacza to tyle, że jeśli chcemy, aby więcej naszych obserwujących zobaczyło daną treść to potrzebne są polubienia. Jeśli z kolei chcemy dotrzeć do nowych osób i np. zwiększyć liczbę obserwujących, ważniejsze będzie wysyłanie treści dalej. Kiedy Instagram zauważy, że rolka lub post są przekazywane, to uzna, że warto pokazać takie informacje większej publiczności.
Dlaczego marki robią cringe na TikToku [OPINIE]
Co ciekawe, w wypowiedzi Mosseri’ego nie pojawiła się żadna informacja dotycząca komentowania treści. Eksperci wiążą to jednak z innym czynnikiem, czyli czasem, tłumacząc to w ten sposób, że aby napisać komentarz, więcej czasu poświęca się danej treści.
Słuchaj podcastu NowyMarketing