Adam Niewiński będzie odpowiedzialny za planowanie i egzekucję zintegrowanej strategii marketingowej 360 dla całego obszaru sportowego CANAL+, ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych narzędzi i kanałów komunikacji – od digitalu, przez media społecznościowe, aż po rozwiązania niestandardowe, w tym również działania offline i eventy.
Do jego kluczowych zadań należeć będzie także tworzenie angażujących produktów marketingowych wokół najważniejszych dyscyplin dostępnych na antenach sportowych oraz w serwisie streamingowym CANAL+, tj. piłki nożnej, tenisa, żużla czy gal KSW. Celem prowadzonych przez niego działań będzie dalsze umacnianie pozycji CANAL+ jako najważniejszego miejsca dla fanów sportu w Polsce, poszerzanie grona Klientów korzystających z oferty sportowej w serwisie streamingowym CANAL+ oraz pogłębianie relacji z pasjonatami sportu.
Zobacz również
– CANAL+ od lat jest liderem w dostarczaniu najwyższej jakości treści sportowych, dlatego dołączenie do zespołu to dla mnie ogromna motywacja i odpowiedzialność. Sport to emocje, pasja i zaangażowanie – i dokładnie tymi wartościami chcę kierować się w mojej pracy. Wierzę, że dzięki połączeniu miłości do sportu z technologią, danymi i kreatywnością, możemy skutecznie rozwijać ofertę CANAL+ i docierać do kolejnych grup odbiorców. Przed nami wyjątkowy sezon i mnóstwo okazji do tego, żeby inspirować, zaskakiwać i angażować – mówi Adam Niewiński, dyrektor marketingu sportowego CANAL+.
Adam Niewiński przed dołączeniem do CANAL+ Polska był związany z PUMA Polska, gdzie odpowiadał m.in. za realizację strategii rozwoju marki w kategorii Teamsport & Performacje. Wcześniej przez cztery lata rozwijał duńską markę sportową hummel na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Doświadczenie zdobywał także w Polskim Związku Tenisowym oraz w Polskiej Agencji Prasowej.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]