Adam Niewiński nowym dyrektorem marketingu sportowego CANAL+

Adam Niewiński nowym dyrektorem marketingu sportowego CANAL+
1 sierpnia 2025 roku do zespołu CANAL+ Polska dołączy Adam Niewiński, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu Sportowego. 
O autorze
1 min czytania 2025-07-10

Adam Niewiński będzie odpowiedzialny za planowanie i egzekucję zintegrowanej strategii marketingowej 360 dla całego obszaru sportowego CANAL+, ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych narzędzi i kanałów komunikacji – od digitalu, przez media społecznościowe, aż po rozwiązania niestandardowe, w tym również działania offline i eventy. 

Do jego kluczowych zadań należeć będzie także tworzenie angażujących produktów marketingowych wokół najważniejszych dyscyplin dostępnych na antenach sportowych oraz w serwisie streamingowym CANAL+, tj. piłki nożnej, tenisa, żużla czy gal KSW. Celem prowadzonych przez niego działań będzie dalsze umacnianie pozycji CANAL+ jako najważniejszego miejsca dla fanów sportu w Polsce, poszerzanie grona Klientów korzystających z oferty sportowej w serwisie streamingowym CANAL+ oraz pogłębianie relacji z pasjonatami sportu. 

– CANAL+ od lat jest liderem w dostarczaniu najwyższej jakości treści sportowych, dlatego dołączenie do zespołu to dla mnie ogromna motywacja i odpowiedzialność. Sport to emocje, pasja i zaangażowanie – i dokładnie tymi wartościami chcę kierować się w mojej pracy. Wierzę, że dzięki połączeniu miłości do sportu z technologią, danymi i kreatywnością, możemy skutecznie rozwijać ofertę CANAL+ i docierać do kolejnych grup odbiorców. Przed nami wyjątkowy sezon i mnóstwo okazji do tego, żeby inspirować, zaskakiwać i angażować – mówi Adam Niewiński, dyrektor marketingu sportowego CANAL+.

Adam Niewiński przed dołączeniem do CANAL+ Polska był związany z PUMA Polska, gdzie odpowiadał m.in. za realizację strategii rozwoju marki w kategorii Teamsport & Performacje. Wcześniej przez cztery lata rozwijał duńską markę sportową hummel na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Doświadczenie zdobywał także w Polskim Związku Tenisowym oraz w Polskiej Agencji Prasowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj