Agencja utrzymała wysoki poziom
W raporcie brało udział 50 największych agencji interaktywnych z całej Polski.
Pierwsze miejsca przypadły AdCookie w kategoriach kładących nacisk na client service i jakość pracy. Agencja triumfowała w kategoriach: zadowolenie ze współpracy z agencją oraz zadowolenie z obsługi klienta. Agencja jest także najchętniej polecaną przez klientów oraz określaną, jako najlepiej rozumiejąca brief.
Zobacz również
Obsługa klienta jest dla nas bardzo ważna. To marki, z którymi współpracujemy i ich zadowolenie świadczą o jakości pracy AdCookie. Opinie partnerów wyznaczają kierunek naszego rozwoju, a wyniki raportu MMP pokazują, że zmierzamy w dobrą stronę. Szczególnie cieszy nas kategoria „największe zadowolenie z obsługi”. To potwierdza, że nasz model biznesowy idealnie wpisał się w realia dzisiejszego rynku usług marketingu online. Nie obsługujemy kampanii masowo – stawiamy na jakość, a nie na ilość i niską cenę w pracy agencyjnej. Dzięki temu podchodzimy do każdego klienta bardzo indywidualnie, jesteśmy zaangażowani i poświęcamy mu dużo czasu, aby zaprojektować dopasowane działania, a następnie stale móc je optymalizować, szukać i proponować nowe technologie i formy reklamy – podkreśla Mateusz Sobieraj, CEO AdCookie.
W pozostałych kategoriach wyniki AdCookie również są bardzo dobre, wypadające powyżej średniej.
Dynamiczny rozwój AdCookie
W raporcie MMP podkreślono wysoką dynamikę rozwoju. Agencja dwukrotnie zwiększyła swoje obroty. Z kolei zyski powiększyły się aż o 87% w porównaniu z 2015 rokiem. AdCookie powiększyło zespół, portfolio klientów, a obecnie intensywnie pracuje nad planami wyjścia ze swoimi usługami na rynki zagraniczne.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Oprócz tego, zmiany warte odnotowania nastąpiły w ofercie agencji: w 2016 r. ze struktur AdCookie wyodrębniono osobny brand zajmujący się technologią wirtualnej rzeczywistości w marketingu oraz rozbudowano komórkę social media.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
To już ósma publikacja poświęcona agencjom interaktywnym i marketingu zintegrowanego. Zestawienie jest jednym z najbardziej prestiżowych w dziedzinie marketingu online. Co roku raport przygotowuje magazyn Media & Marketing Polska we współpracy z instytutem badawczym Kantar Millward Brown.