Za poszczególne kompetencje odpowiadają Katarzyna Małek (Head of PR), Mateusz Bąkała (Head of creation) i Kamil Pączkowski (Head of media planning).
Addvanced zajmuje się obsługą Klientów zarówno z sektora B2B, jak i B2C. Do obszarów kompetencji agencji zalicza się planowanie strategiczne w obszarze komunikacji (strategia komunikacji, strategia PR), kompleksową obsługę komunikacji (kreacja, content marketing, moderacja komunikacji) oraz planowanie i zakup mediów.
Zobacz również
– Naszym celem było stworzenie podmiotu łączącego klasyczne public relations z planowaniem strategicznym oraz nieodłącznym w dzisiejszych realiach rynkowych zakupem powierzchni w mediach na potrzeby komunikacyjne – mówi Jarosław Grzesica, Head of Strategy i Partner w Addvanced.
Jakub Zajdel i Katarzyna Małek związani są z funkcjonującą na rynku od 2008 roku agencją PR Consulting & More (odpowiednio CEO oraz Client Service Manager). Swoje doświadczenia zdobywali, pracując dla podmiotów takich jak: Pernord Ricard/Wyborowa S.A., Kompania Piwowarska/SAABMiller, CEDC, Diebold Nixdorf, Komisja Europejska, IMS S.A., Vattenfall, PARP, Nespresso. Natomiast Jarosław Grzesica, Mateusz Bąkała i Kamil Pączkowski współpracują ze sobą w ramach firmy THIS zajmującej się doradztwem strategicznym związanym z designem oraz kreowaniem i budowaniem wartości marek. Eksperci podczas swoich zawodowych karier obsługiwali już marki takie jak Totalizator Sportowy, Centertel (Orange), Canal +, PKO S.A., Browar Perła, Zelmer, Ikea, Nestle, Nivea, Jeronimo Martins, Nokia czy Orlen.
Więcej informacji o firmie na stronie: www.addvanced.pl
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing