W spocie zatytułowanym „Here to create” pokazano olbrzymi stół i siedzące wokół gwiazdy, a wśród nich: Lionel Messi, Damian Lillard, Lindsey Horan, Karlie Kloss czy Alexander Wang. Przy wielkim stole wymieniają związki mody ze sportem i kulturą.
Żyjemy na pograniczu sportu i kultury. Siedzący wokół stołu ludzie to reprezentują. Każda osoba biorąca udział w tej kampanii jest prawdziwym twórcą i ukształtowała branżę, w której działa w taki czy inny sposób. Chcieliśmy zgromadzić razem te wszystkie wyróżniające się osoby, aby zainspirować innych do myślenia inaczej o ich grze, życiu, świecie – mówi Ryan Morlan, global brand communications w firmie adidas*.
Zobacz również
Za realizację spotu odpowiada agencja: 72andSunny.
PS
Nike i jego „Just Do It” również ukształtowało branżę. Marka stworzyła hasło, które miało pomagać pokonywać własne granice i stawiać czoła coraz to nowszym wyzwaniom. W reklamach marki bohaterowie od samego początku kuszą los i sprawiają, że treningi stają się jeszcze bardziej wyczerpujące. Nie czekaj na motywacje, działaj!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
*źródło: adweek.com