Posiadają one właściwy piłkarzowi z Francji charakter. Inspiracją do stworzenia kolekcji były światy mody i hip-hopu. Kolekcja obejmuje tak korki, jak i odzież oraz akcesoria. Wszystko sygnowane jest unikalnym znakiem „PP”.
W 2016 roku Pogba nieustannie gościł na pierwszych stronach gazet na całym świecie. W marcu ogłosił długoterminową współpracę z adidas, zaś miesiąc później przypieczętował zdobycie przez Juventus 32. tytułu mistrza Włoch. Z kolei z reprezentacją Francji dotarł do finału UEFA Euro 2016, po czym stał się bohaterem głośnego transferu do Manchesteru United.
Zobacz również
Paul Pogba powiedział:
„Podjąłem współpracę z adidas, ponieważ wiem, że to pozwoli mi na wyrażanie mojej kreatywności zarówno na boisku, jak i poza nim. Po tym, jak zacząłem grać w specjalnie stworzonym dla mnie modelu buta, pragnąłem pójść o krok dalej. Stworzenie kolekcji „Paul Pogba” jest spełnieniem mojego życzenia. Chciałem stworzyć produkty sygnowane specjalnym logo, co pozwoliło mi na przekazanie mojego spojrzenia na piłkę nożną i styl poza boiskiem„.
Sam Handy, adidas Football VP of Design, który odwiedził Pogbę, kiedy ten mieszkał jeszcze w Turynie, powiedział:
„Paul Pogba jest aktualnie jednym z najbardziej ekscytujących piłkarzy świata. Kiedy dołączył do adidas wiedzieliśmy, że nie możemy poprzestać jedynie na stworzeniu specjalnego modelu obuwia. Od początku chodziło o coś więcej.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Paul jest bardzo kreatywny i pełen niezwykłych pomysłów, co sprawiło, że od samego początku brał udział w procesie tworzenia kolekcji – pomógł nam stworzyć logo, wybrał kolory czy wreszcie zdecydował o designie produktów. W tej kolekcji łatwo odnaleźć właściwe Pogbie charyzmę i energię„.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolekcja „Paul Pogba” zawiera m.in. nowe ACE17+ PURECONTROL z logotypem serii w kolorach złotym i czarnym. Buty zdobią również dodatkowe złocenia, górna imitacja marmuru oraz tradycyjny napis „Pogboom”.
Z okazji premiery kolekcji specjalny utwór muzyczny pt. „Never” stworzył muzyk i fan futbolu, MHD. Raper, który podobnie jak Pogba posiada gwinejskie korzenie, również ma za sobą fantastyczny rok. MHD stał się jednym z prekursorów muzycznego trendu zwanego Afro Trap, co jest połączeniem hip hopu z afrykańskimi brzmieniami.
W kwietniu MHD zasłynął wydaniem debiutanckiego albumu, zaś w lipcu był częścią światowej premiery nowych strojów Realu Madryt na sezon 2016/17.
W skład kolekcji „Paul Pogba” wchodzą również ACE17+ PURECONTROL w wersji na uliczne rozgrywki oraz do meczów rozgrywanych w specjalnych klatkach. Czarna pianka BOOST dodaje im niezwykłego wyglądu. Wyjątkową serię produktów uzupełniają m.in. efektowna koszulka ze złotym zdobieniem w kształcie boiska czy inspirowana kulturą hip hopu czapka z daszkiem. Do tego torba, czarne spodnie oraz kurtka bomberka ze złotymi suwakami.
Kolekcja „Paul Pogba” będzie dostępna ekskluzywnie w paryskim butiku Colette już 16 stycznia, zaś dzień później w wybranych punktach sprzedaży, m.in. w sklepach KITH (w Nowym Jorku), Harvey Nichols w Dubaju, End Clothing (Newcastle) czy też w berlińskim No74.