– To dla nas duże wyróżnienie, ale też efekt wieloletniego doświadczenia w komunikacji za pomocą mediów społecznościowych. Jesteśmy jedyną marką w branży sportowej, która ma rozwinięte i aktywne profile we wszystkich kluczowych mediach społecznościowych – w sumie markę adidas w Polsce śledzi ponad milion fanów- mówi Szymon Michalik, Group Brand Manager adidas Poland.
Tematem debiutanckiej kampanii marki na Instagram jest kultowy but Superstar, a jej gwiazdą Pharrell Williams. – Planując nasze działania na Instagramie chcieliśmy wykorzystać jeden z najgorętszych tematów sezonu – współpracę Pharrella Williamsa z grupą kreatywnych artystów, która zaowocowała powstaniem kolekcji Superstar Supershell. Swoje projekty kultowego buta stworzyli m.in. raper Pusha T czy światowej sławy architekt Zaha Hadid – wyjaśnia Piotr Szeleszczuk, Brand Activation Manager w adidas Poland, odpowiedzialny za działania digitalowe marki adidas w Polsce, w tym również wdrożenie pierwszej kampanii na Instagramie.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W kampanii wykorzystano globalne kreacje, w tym krótkie formaty wideo z udziałem Pharrella Williamsa i pozostałych twórców. Za obsługę kampanii odpowiada Tailor Made PR. Za zakup mediów odpowiada Carat Polska. Więcej informacji na temat kolekcji Superstar Supershell oraz artystów i ich projektów można znaleźć TUTAJ.
Zapraszamy do śledzenia adidas Poland na:
Instagramie
Twitterze
Facebooku (adidas Football, adidas Running, adidas Women)
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing