Upowszechnianie kultury to propagowanie idei przyjmowanych bezinteresownie, po to aby znalazły się one w zasięgu odbiorców i zostały przez nich przyjęte jako własne oraz pozostawiły po sobie w ich osobowości pozytywny ślad. Teatr, taniec, kino, muzyka, literatura, sztuka – płaszczyzn kultury i sztuki jest wiele, jednak łączy je jedno – w ich centrum zawsze znajduje się człowiek. Mając na uwadze powyższe wartości, agencja Admetrics rozpoczyna akcję Kulturalny Performance i zachęca do uczestniczenia w wydarzeniach kulturalnych.
– Idea kulturalnego performance’u zrodziła się z potrzeby naszych klientów, chcących dotrzeć do użytkowników z określonym komunikatem. Jako agencja reklamowa wyróżniamy się na rynku poprzez celebrowanie kultury w każdym jej wymiarze – zarówno poprzez kulturalne podejście do klienta, jak i autentyczny dialog z odbiorcą. Udowadniamy, że kultura i branża reklamowa ma wiele wspólnych mianowników – podobnie jak teatr czy kino chcemy edukować i angażować odbiorców – mówi pomysłodawczyni akcji Katarzyna Olender, Business Development Manager w Admetrics.
Zobacz również
Do akcji Kulturalny Performance dołączył Teatr 6.piętro – na jego deskach zobaczyć można wielu polskich aktorów oraz cieszące się niesłabnącym powodzeniem od dnia premiery spektakle doskonałych polskich i zagranicznych autorów.
Docelowo, w akcję Kulturalny Performance mają być zaangażowane różne instytucje których celem jest propagowanie kultury i sztuki.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach