Wyobraź sobie następującą sytuację: oglądasz ulubiony film lub serial na Netflixie i nagle postanawiasz zrobić krótką przerwę. Wciskasz więc pauzę na pilocie, a tymczasem na ekranie pojawia się wizerunek uroczego zwierzaka. Przypadek? Ależ skąd! Właśnie tak wygląda akcja organizacji charytatywnej Battersea, która postanowiła połączyć w pary zwierzęta i ich potencjalnych opiekunów na podstawie oglądanych przez nas programów. W ten sposób pracownicy Battersea podkreślają też, że na co dzień poświęcają dużo czasu, aby poznać swoich czworonożnych podopiecznych i ich zainteresowania.
Zobacz również
Urocza kotka Tilly lubi filmy z mrożącymi krew w żyłach zwrotami akcji, więc jej wizerunek zobaczą wszyscy, którzy w Wielkiej Brytanii oglądają na przykład thrillery. Pies imieniem Wiley świetnie odnajduje się natomiast podczas seansów filmowych z opowieściami detektywistycznymi w rolach głównych. Ty też? W takim razie koniecznie skontaktuj się z organizacją Battersea.
Format reklamy znany pod nazwą Pause Ads, który zastosowali autorzy kampanii Battersea, to świetny sposób, aby trafić bezpośrednio do dobrze sprofilowanej grupy docelowej użytkowników. Konkretne wersje reklam wyświetlają się konkretnym odbiorcom, dzięki czemu szansa, że przekaz trafi do zainteresowanych, rośnie.
Za realizację działań odpowiadają agencje NCA. i MG OMD.
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]
Zdjęcia: Battersea
Słuchaj podcastu NowyMarketing