Adopcja jak z filmu: organizacja Battersea łączy zwierzęta z filmowymi preferencjami użytkowników Netflixa

Adopcja jak z filmu: organizacja Battersea łączy zwierzęta z filmowymi preferencjami użytkowników Netflixa
Brytyjska organizacja charytatywna Pets Battersea postanowiła połączyć w pary zwierzęta szukające domu z... gatunkami filmów i seriali na Netflixie. W ten sposób chce promować adopcję psów i kotów, a także udowodnić, że znalezienie „perfect match” dla zwierzaka i jego opiekuna jest naprawdę łatwe.
O autorze
1 min czytania 2025-03-05

Wyobraź sobie następującą sytuację: oglądasz ulubiony film lub serial na Netflixie i nagle postanawiasz zrobić krótką przerwę. Wciskasz więc pauzę na pilocie, a tymczasem na ekranie pojawia się wizerunek uroczego zwierzaka. Przypadek? Ależ skąd! Właśnie tak wygląda akcja organizacji charytatywnej Battersea, która postanowiła połączyć w pary zwierzęta i ich potencjalnych opiekunów na podstawie oglądanych przez nas programów. W ten sposób pracownicy Battersea podkreślają też, że na co dzień poświęcają dużo czasu, aby poznać swoich czworonożnych podopiecznych i ich zainteresowania.

Urocza kotka Tilly lubi filmy z mrożącymi krew w żyłach zwrotami akcji, więc jej wizerunek zobaczą wszyscy, którzy w Wielkiej Brytanii oglądają na przykład thrillery. Pies imieniem Wiley świetnie odnajduje się natomiast podczas seansów filmowych z opowieściami detektywistycznymi w rolach głównych. Ty też? W takim razie koniecznie skontaktuj się z organizacją Battersea.

Format reklamy znany pod nazwą Pause Ads, który zastosowali autorzy kampanii Battersea, to świetny sposób, aby trafić bezpośrednio do dobrze sprofilowanej grupy docelowej użytkowników. Konkretne wersje reklam wyświetlają się konkretnym odbiorcom, dzięki czemu szansa, że przekaz trafi do zainteresowanych, rośnie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację działań odpowiadają agencje NCA. i MG OMD.

Zdjęcia: Battersea

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS „Sugar doggies”: Voz Animal przekonuje, że warto adoptować dorosłe psy

„Sugar doggies”: Voz Animal przekonuje, że warto adoptować dorosłe psy
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się