fot. unsplash.com
O tym, że sieć reklamowa AdWords jest istotna w działaniach reklamowych w internecie nie trzeba nikogo przekonywać. Jeśli należysz do grona osób, które nie miały wcześniej z nią styczności i nie wiedzą, jak się zabrać za tworzenie kampanii, albo jesteś zabieganym marketerem, który po prostu nie ma na to czasu, nie musisz się już martwić. Aby pomóc w prowadzeniu i optymalizacji kampanii w sieci AdWords powstały takie narzędzia jak SeoPilot. W prosty sposób, dosłownie w pięciu szybkich krokach, narzędzie to przeprowadzi cię przez proces tworzenia i uruchomienia kampanii, a także od razu pokaże prognozowaną liczbę kliknięć. Dodatkowo na każdym etapie możesz skorzystać z inteligentnych rekomendacji systemu, które dostosowane będą do wyznaczonych przez ciebie celów.
Zobacz również
SeoPilot w pełni automatyzuje procesy reklamowe w AdWords, dzięki czemu z pewnością pomoże ci zwiększyć efektywność prowadzonych kampanii, a także pozwoli zaoszczędzić czas, który możesz przeznaczyć na bardziej wymagające aspekty działań. Tym bardziej, jeśli do przeprowadzenia równolegle jest kilka kampanii. Dodatkową zaletą tego narzędzia jest to, że raporty z kampanii generowane są automatycznie i dostępne online, dzięki czemu możesz być stale na bieżąco z wynikami i efektami prowadzonych działań.
Co więcej, nie musisz się już martwić o żmudne tworzenie fraz kluczowych oraz treści ogłoszeń. SeoPilot zrobi to za ciebie. Generacja ogłoszeń jest stale dopracowywana, więc zalecamy jednak sprawdzić ogłoszenia przed uruchomieniem kampanii, czasami warto jest je poprawić. To, co na pewno ułatwi tworzenie reklam to to, że można tworzyć własne szablony ogłoszeń i przypisywać je do wybranych fraz kluczowych i różnych kampanii. Dodatkowo system pokazuje frazy i ogłoszenia konkurencji, dzięki czemu będziesz mógł szybko polepszyć swoje wyniki.
Dzięki intuicyjnemu i przyjaznemu użytkownikowi interfejsowi SeoPilot jest niezwykle prosty w obsłudze, co będzie dużym plusem, jeśli nie masz doświadczenia z AdWords. System tak naprawdę wymaga podania jedynie strony www, choć i bez tego możemy uruchomić naszą kampanię. Dodatkowo, co dla niektórych może być istotne, prowadzić kampanię możesz jako osoba fizyczna – nie musisz posiadać firmy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
SeoPilot powstało z myślą zarówno o małych, jak i dużych przedsiębiorstwach, a także freelancerach, w związku z czym nie musisz martwić się o dysponowanie wielkimi budżetami reklamowymi. System nie ma minimalnego wymagania, dzięki czemu kampanię przeprowadzisz od przysłowiowej złotówki, a co ważne, sam budżet reklamowy nie zostanie pomniejszony o żadne prowizje – tymi obciążone zostanie jedynie konto w systemie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Warto podkreślić, że moduł reklamy kontekstowej SeoPilot został zatwierdzony i zweryfikowany przez Google, a także ściśle z nim współpracuje, dzięki czemu możemy spokojnie polegać na rekomendacjach systemu. W dodatku za system odpowiedzialna jest spółka, która od lat zdobywa doświadczenie na rynkach zagranicznych, a teraz bazując na nim, wprowadza innowacyjne rozwiązania także u nas w kraju.
Konto na platformie można założyć w prosty sposób i już po krótkiej rejestracji stworzyć pierwszą kampanię i poszerzać grono nowych klientów.
Dzięki automatyzacji działań w AdWords przy wykorzystaniu takich serwisów jak SeoPilot, prowadzenie i zarządzanie kampaniami , a także zdobywanie nowych klientów staje się o wiele łatwiejsze, a przede wszystkim przystępniejsze dla wszystkich.